“کمپین سیار” خبرسازی با حضور منافقین،بهائیت و جریان خاص سیاسی!

به گزارش بصیر، در سال اخیر شاهد شکل گیری طیفی از تجمعات و جلسات بودیم که توسط کمپینی از زندانیان آزاد شده امنیتی و عناصر مرتبط با جریان های ضد ایرانی برگزار شده است.

هدف عمده این کمپین کوچک خبرسازی برای رسانه های معاند نظام می باشد و البته حضور برخی عناصر رسانه های یکی از طیف های سیاسی داخل کشور نیز در بین ایشان حائز اهمیت و قابل تامل است چرا که در موضوعاتی همچون خبرسازی زندان اوین نمود آن را در رسانه های ایشان مشاهد نمودیم.

 

hej

 

جلسه کمپین جهت خبرسازی برای زندانیان امنیتی

در بررسی ای مشخص می توان اذعان کرد که این کمپین، مخلوطی از عناصر طیف سیاسی خاص،مرتبطین با نفاق،بهائیت و برخی فرقه های مذهبی است.

 

 hej8

 

اعضای کمپین در کنار عنصر آزاد شده ملی مذهبی

hej9

 

اعضای کمپین در کنار همبندیان سابق و همسویی با جریان مادران پارک لاله مرتبط با منافقین

 

hej10

 

اعضای کمپین و تجمع در مقابل زندان 

این عناصر در آخرین اقدام خود مسئله خبرسازی حول حضور زنان در ورزشگاه را دنبال کردند که ضمن ایجاد برخی واکنش های ضعیف در داخل ،استقبال رسانه های ضد ایرانی و معارض انقلاب را در پی داشت.

 

hej1

 

hej3

 

hej2

 

در این راستا گفتگویی با سرکار خانم طبیب زاده نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ترتیب دادیم که مشروح آن را در زیر می خوانید:

بحث حضور زنان در ورزشگاه ها یک مبنای فقهی و یک مبنای اجتماعی دارد.

در مبنای فقهی علما باید اظهار نظر کنند و به هر حال نوع پوششی که مردان در ورزشگاه هاو سالن های ورزشی در برخی رشته ها دارند این سوال رت مطرح می کند که آیا درست است که بانوان آنجا حضور داشته باشند.

از سوی دیگر متاسفانه فضایی که در ورزشگاه ها بلحاظ فرهنگ اجتماعی وجود دارد فضای سلامت و خوبی نیست و این نه تنها مخصوص ایران نیست بلکه حامیان و طرفدارانی که در ورزشگاه ها در کشورهای اروپایی وجود دارند هم مسائل و مشکلاتی ایجاد می کنند که هشدار برزیل در همین جام جهانی به طرفداران انگلیس از نمونه بازخوردهای این مسئله است.

در جام جهانی فرانسه نیز مقامات انگلیس مجبور شدند از رفتار تماشاگرانشان رسما عذر خواهی کنند و این نشان می دهد در کل دنیا و بعضا در ایران رفتار درستی از حامیان و طرفداران در ورزشگاه ها وجود ندارد و این رفتار باعث می شود که بعضا درگیری هایی ایجاد شود و منجر به آسیب های جسمی نیز گردد.

حال شما تصور کنید در چنین فضایی بانوان هم حضور داشته باشند،این درگیری ها هم بلحاظ اخلاقی بدتر خواهد شد و هم بلحاظ آسیب رسانی به زنان.

وقتی تعداد زیادی جمعیت در مکانی متمرکز می شود فضایی نیست که بتوان آن را کنترل کند و کاملا می توان نتیجه گرفت که اگر درگیری ای ایجاد شود چه پیامدهایی دارد و اگر دو جنسیت ناهمگون هم باشند این مسئله تشدید می شود.

تصور می شود افرادی که نه علایق دینی دارند و نه ملاحظات فرهنگی و اجتماعی برایشان حائز اهمیت است و یک رویکرد کاملا لیبرالیستی و غربگرایانه دارند و بدنبال همان رویکردهایی که در کل مسائل نظام مانند پوشش و هنر میبینیم،نوعی ابتذال و تساهل و تسامح را قائلند،برای جریان سازی استفاده می کنند و دارند سعی می کنند در مقابل متدینین و افرادی که معتقد به حیا و عفاف و حدود بین محرم و نامحرم هستند این دیدگاه ها را مطرح کنند.

اینها بدنبال این مسئله هستند که یک مسئله را مطرح نموده و از آن بهره برداری های سیاسی کنند و ریشه این مسائله کاملا سیاسی است،بین دفاع از زندانیان بند ۳۵۰ اوین و این رویکردها هیچ فرقی وجود ندارد و همان افراد با همان تمایلات چند صباحی یک جریان را علم می کنند تا خوراک حقوق بشری تهیه کنند و همین افراد بحث ورزشگاه ها و حقوق زنان را مطرح می کنند.

وی با اشاره به حضور عناصر وابسته به نفاق در بین تجمع کنندگان عنوان کرد:چون این جریانات جایگاهی بین مردم ندارند همواره سعی کی کنند به نوعی برای نظام جریان سازی کنند و فشار سیاسی اعمال کنند و یک ابزاری برای امثال احمد شهید بشوند.

این اقدام در راستای ایجاد خوراک تبلیغاتی برای رسانه های وابسته به دستگاه های جاسوسی غربی است.

 

گفتنی است در خبرسازی های رسانه های ضد انقلاب این طیف چند نفری بعنوان نماینده بانوان ایرانی معرفی می شوند که بزرگترین بهره برداری جهت مهندسی چهره بانوان ایرانی در فضاسازی های رسانه ای است.

 

hej6

 

 

hej4

 

hej5

 

 

 

hej7

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا