پیروزی استقلال برابر صبای قم در نیمه اول

بصیر، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم فوتبال صبای قم از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف تیم استقلال رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در دقیقه ۶ سجاد شهباززاده با شوتی محکم دروازه صبا را تهدید کرد که شوت مهاجم استقلال با واکنش میلاد فراهانی، دروازه‌بان صبای قم راهی کرنر شد.

در دقیقه ۸ کرار جاسم با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه صبای قم را باز کرد؛ ضربه هافبک آبی‌پوشان به قدری دقیق و محکم بود که دروازه‌بان صبا نتوانست واکنشی نشان دهد.

نفوذ خسرو حیدری به قلب دفاع صبای قم در دقیقه ۱۱ موجب شد تا خطر دیگری دروازه صبا را تهدید کند.

بازی تا دقیقه ۱۵ در اختیار شاگردان قلعه‌نویی بود و حملات جدی را روی دروازه صبا ترتیب دادند.

تا دقیقه ۲۱ هر دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه‌های هم ایجاد کردند، اما در زدن ضربات آخر موفق نبودند.

خطای هند کوشکی در پشت محوطه جریمه موجب شد تا بازیکن صبا کارت زرد بگیرد و موقعیت خوبی در اختیار استقلالی‌ها قرار بگیرد؛ امید ابراهیمی ضربه ایستگاهی استقلالی‌ها را به سمت دروازه صبا زد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه فراهانی به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۸ صبایی‌ها چند حمله جدی را ترتیب دادند و یک ضربه کرنر به دست آوردند.

در دقیقه ۳۳ کرار مصدوم شد و بازی برای لحظاتی متوقف شد. در این زمان تارتار نکات فنی را به بازیکنانش تذکر داد.

در دقیقه ۴۱ صبایی‌ها خط دفاع و دروازه بان استقلال را غافلگیر و با دو شوت از راه دور دروازه استقلال را تهدید کردند. وحید علی‌آبادی از بازیکنان تاثیرگذار در این حملات بود.

یدالله جهانبازی داور مسابقه است که به حسین کوشکی از صبای قم کارت زرد نشان داد. پیش از این دیدار استقلال با ۴۴ امتیاز در رده ششم است و صبای قم ۳۴ امتیازی در رده هشتم قرار دارد./آ

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا