فرماندار فریدونکنار خبر داد

تشکیل کمیته ۱۹ گانه ستاد دهه فجر فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، علی قاسمی در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: کمیته مساجد و تشکلهای اسلامی به مسئولیت اداره اوقاف و امور خیریه، کمیته ایثارگران به مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته زنان و خانواده به مسئولیت مشاور بانوان فرماندار، کمیته دانشجویی به مسئولیت دکتر محسنی ریاست محترم دانشگاه پردیسان، کمیته فرهنگیان و دانش آموزی با مسئولیت آموزش و پرورش، کمیته کودک و نوجوان به مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کمیته اصناف به مسئولیت رئیس اتاق اصناف و کمیته کارگری به مسئولیت اداره کار تشکیل شده است.

وی از تشکیل کمیته بسیج به مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و اذعان داشت: کمیته ورزش به مسئولیت اداره ورزش و جوانان، کمیته همیاری و تشکل های مردمی به مسئولیت کمیته امداد، کمیته روستایی و عشایری به مسئولیت جهاد کشاورزی، کمیته فرهنگی و هنری به مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته فضاسازی و تزئینات شهری و روستایی به مسئولیت شهرداری، کمیته نظم و امنیت به مسئولیت نیروی انتظامی و کمیته مراسم به مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفته است.

مسئول ستاد دهه فجر همچنین اظهار داشت: حجت الله عصمتی معاون فرماندار این شهرستان به عنوان جانشین و کریم طالبی به عنوان بازرس ستاد دهه فجر معرفی شدند و ابوالقاسم فرجی به عنوان مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی این ستاد منصوب گردید.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: ذبیح الله اسدی بخشدار مرکزی به عنوان رئیس ستاد این بخش و ولی فضلی مقصودی بخشدار دهفری به عنوان رئیس ستاد بخش دهفری معرفی شدند.

وی تاکید کرد: تمام کمیته ها موظف اند تا ۲۰ دی ماه سال جاری جلسه کمیته های مربوط به خود را با مجموعه های تحت پوشش تشکیل دهند و برنامه های شاخص جهت چاپ و درج در بروشور به دبیرخانه ارسال نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا