مشارکت مردم با نیروی انتظامی امنیت بهتری را فراهم می‌کند

به گزارش بصیرنیوز،غلامحسین رمضان‌نژاد فرمانده انتظامی فریدونکنار در جلسه هماهنگی شرکت حفاظتی، مراقبتی با اصناف شهرستان در سالن اجتماعات انتظامی، اظهار کرد: با مشارکت اصناف می‌توان در برقراری نظم و امنیت، پیشگیری اجتماعی و جرائم و ساخت و ساز اقدام‌هایی صورت گیرد تا مجرم نتواند اهداف خود را عملی کند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری انتظامی، اطلاعاتی، کمک‌های نقدی و فرهنگی، اصناف می‌تواند حامی نیروی انتظامی فریدونکنار باشد.

فرمانده انتظامی فریدونکنار با اشاره به اینکه هر کجا مردم در کنار نیروی انتظامی بودند، موفقیت به دست آمد، تصریح کرد: کشورهای توسعه یافته به اینجا رسیدند که با مشارکت مردم می‌توان امنیت بهتری را برقرار کرد.
رمضان‌نژاد از فعال شدن یگان امداد در فریدونکنار خبر داد و گفت: پنج اکیپ گشتی برای تامین امنیت شهروندان فریدونکناری در هر شب فعال هستند.

رمضان‌نژاد با تاکید بر اینکه مسئولان فریدونکنار باید در تامین امنیت شهروندان از اقدام‌های نیروی انتظامی شهرستان حمایت کنند، اظهار کرد: نصب دوربین مداربسته، نگهبان محله، نصب بنر برای اقدام‌های پیشگیرانه، حضور کارشناسان برای آگاه‌سازی و اجرای طرح‌های بازدارنده از دیگر برنامه‌های مشارکتی انتظامی فریدونکنار است.

وی با اشاره به اینکه استقرار امنیت وظیفه این نیرو است، خاطرنشان کرد: تامین امنیت به عهده تمامی مردم است و در این زمینه همه باید تلاش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا