مرتضی پاشایی کیست؟

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ مرتضی پاشایی ۱۳۶۳/۵/۲۰ ساکن غرب تهران (آریا شهر) و دانشجوی رشته گرافیک است از دوران کودکی نسبت به موسیقی حس خاص و مبهمی داشت.
 
 
در سن ۱۴ سالگی موسیقی رو با زدن گیتار شروع کرد ولی درحین کار با مخالفت خانواده مواجه شد. ولی با پای فشاری های خود و علاقه ای که به موسیقی داشت هرگز پشیمون از ادامه راه نشد. 
 
الان چند سالی است که این کار را به صورت حرفه ای دنبال میکند و اصولا تمام وقت را صرف این کار میکند. علاقه زیادی به مصاحبه کردن ندارد و همیشه خیلی آرام است یا خیلی شوخی میکند و خیلی حساس است.
 
 
چندی پیش خبر بیماری صعب العلاج مرتضی پاشایی خواننده خوب و مشهور کشورمان به گوش رسید. او ضمن تایید بیماری اش با حضور در برنامه های تلویزیونی اعلام کرد در حال درمان بیماری خود است و روند درمان به خوبی پیش می رود.
 
مرتضی پاشایی خواننده محبوب موسیقی ایران،یکشنبه ۱۸ آبان ماه بعد از انتقال او به بخش آی سی یو،او ممنوع الملاقات شد.
 
 
با توجه خبرهای این روز‌ها مبنی بر تشدید بیماری “مرتضی پاشایی” خواننده عرصه پاپ،‌هنرمندان به هر نوعی با این اتفاق ابراز همدردی کردند.
 
کسانی بودن که با عیادت از او برایش آرزوی سلامتی داشتند و چهره‌های دیگر هنری نیز در صفحات شخصی خود برای شفای بیماری او طلب دعا کرده و سعی کردند به نوعی با او همراهی کنند.
 
 
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا