فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار خبر داد:

تاسیس پایگاه مقاومت تاکسیرانی در فریدونکنار/ دهمین یادواره شهدای اصناف برگزار می‌شود

بصیر، ابوالقاسم فرجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: در سالی که از سوی رهبری به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، بسیج اصناف در دو محور برنامه‌های ابلاغی و غیرابلاغی گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های ابلاغی را به صورت کامل انجام دهیم، تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه‌ این حوزه دو برنامه تشکیل شورای قشر بسیج و تاسیس پایگاه تاکسیرانی در فریدونکنار است.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف مانند سالروز فتح خرمشهر، هفته بسیج و دفاع مقدس، برنامه داریم، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه سوم خرداد در سالروز آزادسازی خرمشهر، برگزاری رژه موتوری است که بنیان‌گذار این برنامه در کشور هستیم.

فرجی با بیان اینکه به دنبال ترویج نماز اول وقت در بازار فریدونکنار هستیم، گفت: در بحث ترویج فرهنگ نماز اول وقت دو برنامه چاپ پوستر «وقت نماز مغازه تعطیل است» برای نصب در درب فروشگاه‌ها و برپایی نماز جماعت در بازار موسوی و قائم در دستور کار این حوزه قرار دارد.

وی افزود: پیش از صدور پروانه کسب، کلاس آموزش احکام فقه اسلامی برای متقاضیان برگزار می‌شودو این برنامه در حسینیه بازار قائم نیز به صورت مستمر در روزهای پنجشنبه پس از خواندن زیارت عاشورا ادامه می‌یابد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه در حمایت از بحث عفاف و حجاب، از دختران باحجاب زیر ۱۲ سال در جشن‌ها تجلیل می‌کنیم، خاطرنشان کرد: نصب بنر و تذکر زبانی در بحث امر به معروف نیز در بازار ورود پیدا کردیم.

فرجی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دهمین یادواره شهدای اصناف شهرستان فریدونکنار در امسال خبر داد و گفت: از پیشکسوتان، کسبه سادات، جامعه ایثارگری اصناف و خانواده معظم شهدا نیز در طول سال تجلیل می‌کنیم.

وی همچنین از برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ولادت و شهادت ائمه در بازار فریدونکنار خبر داد و یادآور شد: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر مازندران و شهرستان در بازار قائم فریدونکنار برگزار و از قاریان برتر تجلیل می‌شود.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار افزود: در راستای دغدغه‌های رهبری و استفاده از فضای مجازی کانال تلگرامی بسیج اصناف ایجاد و فعالیت خود را آغاز می‌کند و عملکرد حوزه بسیج و اتاق اصناف شهرستان در آن انعکاس داده می‌شود.

فرجی گفت: از این فضا برای ترویج فرهنگ نماز به موقع، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و فرموده‌های مقام معظم رهبری برای مخاطبان استفاده می‌‍کنیم.

وی از برگزاری نشست‌های بصیرتی و تقویت برنامه‌های هیئت متوسلین، حضرت قائم (عج) و هیئت بازار موسوی از دیگر برنامه‌های حوزه بسیج اصناف در سال ۹۵ است خبر داد و خاطرنشان کرد: در هیئت متوسلین برای تحکیم اساس خانواده بحث محبت را آغاز کردیم تا دل‌ها در خانواده‌ به هم نزدیک‌تر شود.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار از چاپ تمثال شهدای اصناف بر لباس‌های زائران اربعین خبر داد و گفت: در اجرای این برنامه‌ها، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، شورای فرماندهی، فرمانده‌هان پایگاه و کسبه بازار با این نهاد انقلابی همکاری می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا