رئیس ستاد یادواره شهدای فریدونکنار:

استکبارستیزی؛ مهم‌ترین پیام یادواره شهدا/ مسئولان در رسیدن به اهداف کلان ملی استکبارستیزی را بگنجانند

بصیر، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: یادواره شهدای امسال با تشییع پیکر شهدای غواص در مازندران و فریدونکنار حال و هوای دیگری دارد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم را در هفته ایثار و شهادت برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: در این هفته همایش رزمندگان و فرمانده‌هان دفاع مقدس و تجمع رهروان حضرت زهرا با عنوان رهروان عترت را برگزار کردیم و عصر پنجشنبه (امشب) مراسم اصلی یادواره در فریدونکنار بعد از نماز مغرب و اعشا برگزار می شود.

رئیس ستاد یادواره شهدای فریدونکنار با اشاره به اینکه به دنبال کیفی‌سازی این برنامه هستیم، گفت: هدف از برگزاری این مراسم بصیرت‌افزایی، آشنایی جوانان با راه و رسم زندگی و گفتمان امام، شهدا و رهبری است.

جعفری با بیان اینکه باید در غنای محتوایی این برنامه‌ها تلاش کنیم، اظهار کرد: فریدونکنار در برگزاری یادواره شهدا، میزان مشارکت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و حضور در میادین مختلف انلاب امروز پیشتاز است.

دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه ما جز یکی از شهرهای ساحلی استان هستیم و می توانیم از این فرصت برای ترویج سبک زندگی اسلامی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: باید از این مراسم برای تقویت ایمان و دین‌مداری مردم استفاده کنیم و موجب بصیرت افزایی آنها شویم.

وی گفت: در این مراسم می‌توانیم خطوط کلی نظام در حوزه داخلی و خارجی که از سوی رهبری تبیین شده را به لحاظ محتوایی انتقال دهیم.

جعفری مهمترین پیام این یادواره شهدا را استکبار ستیزی دانست و اظهار کرد: با بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌توانیم فرهنگ استکبارستیزی را گسترش دهیم.

رئیس ستاد یادواره شهدای فریدونکنار افزود: موثرترین عامل بازدارنده در برابر زیاده‌خواهی دشمن فرهنگ ایثار و شهادت است و مسئولان باید برای رسیدن به اهداف کلان ایران اسلامی ضمن تعامل سازنده با دنیا در برنامه‌های اجرایی خود استکبار‌ستیزی گنجانده و گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا