قدرت جمهوری اسلامی کار یهود و نصاری را تمام می‌کند/ فشارهای درون از عصبانیت دشمن است

به گزارش بصیرنیوز، حسین یکتا راوی دفاع مقدس در سی و یکمین یادواره سرداران و ۳۵۰ شهید شهرستان فریدونکنار که شب پنجشنبه در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه فریدونکنار سی و یکمین یادواره شهدا را در حال برگزاری دارد اما باز هم جمعیت پرشوری از این مراسم استقبال کرده‌اند و این در حالی است که اگر فردی از خانواده‌ای فوت کند به زودی به فراموشی سپرده می‌شود و این نشان دهنده عظمت شهدا است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌ها و بیانات امام خمینی (ره) تاکنون محقق شده است، خاطرنشان کرد: در حالی که صدام یک روزی با سرعت در حال نفوذ به ایران بود اما امام فرمود، صدام رفتنی است.

یکتا تصریح کرد: وقتی از ۱۸ کشور اسیر گرفتیم، امام فرمود صدام راهی جز خودکشی ندارد امام به کویت گفت، به صدام کمک نکنید، بعد از ما به سراغ شما می‌آیند وقتی امام(ره) به احمد متوسلیان گفت از لبنان برگرد، گفتیم مشکل مردم لبنان چه می‌شود، امام فرمود، راه قدس از کربلا می‌گذرد وقتی به امام گفتیم، شهدا در خاک عراق جامانده‌اند، فرمود”: همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دل‌سوختگان و دارالشّفاء آزادگان خواهد بود”.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه، تمام وعده‌های امام و رهبری محقق شده و یا در حال تحقق است، با ارزیابی وضعیت فعلی انقلاب اسلامی، یادآور شد: روزی ما پشت دیواره‌های بصره می‌جنگیدیم اما امروز پشت دیواره‌های بیت‌المقدس هستیم و در حالی که آن اسرائیلی گفت، نیل تا فرات و صهیونیست‌ها رفتند صحرا سینا و برگشتند بیروت اما امروز از یک‌ طرف از غزه می‌خورند و از طرف دیگر از حزب‌الله لبنان و آقا فرمود کرانه باختری باید مسلح شود و خطاب به صهیونیست‌ها فرمود، تکان بخورید حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدایی که در صحراها و کوه‌ها جنگیدند و به شهادت رسیدند با سرعت رو به جلو در حال حرکت است.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به تحلیل یهودیان و اشراف اطلاعاتی رهبر انقلاب نسبت به وقایع پیرامون جهان، اظهار کرد: کار بهود و نصاری تمام است و این دست و پا زدن ترامپ برای این است که فهمیدند دیگر رفتنی هستند و می گویند اگر قرار است ما نباشیم هیچکس نباید باشد.

یکتا خاطرنشان کرد: آقا فرمود، به برجام امیدی ندارم اما مسئولین امین ما هستند، بروند جلو و مذاکره کنند، برای تجربه ملت ایران خوب است تا ببینیم چه می‌شود خب دیدیم چه شد جوان‌های دهه هفتاد و هشتاد که آمریکا را نمی‌شناختند امروز همه دیدند آمریکا چقدر بد عهد است.

وی تصریح کرد: اروپایی‌ها با تزریق پول به داعش در پی این بودند که تصویر خشنی از اسلام به جوانان خود ارائه کند اما با نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی آن‌ها به سمت ما دارند جذب می شوند و داعشیان در حال عزیمت به اروپا هستند.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه  امروز جبهه کفر به این یقین رسیده که انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیشرفت است افزود: رزمندگان دفاع مقدس بر این باور نبودند که ما به جایی برسیم که بتوانیم گنبد بارگاه امام حسین (ع) را تعویض کنیم یا در مسیر نجف تا کربلا موکب بزنیم که تمام این‌ها به برکت قدرت جمهوری اسلامی است.

یکتا با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه عنوان داشت: در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب هستیم و جمهوی اسلامی چالش های فراوانی مانند جنگ سخت، جنگ نرم، قضیه کردستان، آمل و سیستان و بلوچستان و نبرد با منافقان را پشت سر گذاشته است و از این وضعیت هم به فضل الهی عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی جامعه تمرینی برای دلبستگان انقلاب است، گفت: اگر شهیدان تمرین کردند ولایت پذیری حضرت مهدی (عج) را در امام خمینی (ره) ما هم در حال تمرین ولایت‌ پذیری امام مهدی (عج) در رهبر انقلاب هستیم.

این راوی دفاع مقدس اظهار کرد: هرچه به قله ظهور نزدیک‌تر می‌شویم، هوا کمتر می‌شود و بی‌هوا می‌خرند و شلوغ شدن شامات و یمن و بهم‌ ریختگی عالم کار را از کنترل عملیاتی دشمن خارج کرده و کنترل در دستان جبهه حق قرار گرفته است.

یکتا خاطرنشان کرد: امروز حکومت شهیدان بر دل‌ها شروع شده و خون آن‌ها اثر کرده و این فشارهای درون از عصبانیت دشمن است که آخرین تیرهای خود را به خشاب گذاشته‌اند که این تیرها هم به هدف نمیخورد.

وی در پایان با اشاره به درپیش بودن محرم و اهمیت حضور در پیاده‌روی اربعین یادآور شد: اربعین نشان دهنده جلو رفتن چندین هزار کیلومتری خاکریز انقلاب است که لازم است ملت ایران با تمام توان خود موکب‌ها را حمایت کنند و حضور پرشور در این مراسم داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا