مقاومت در مسیر انقلاب باید ادامه پیدا کند/ ایجاد نارضایتی عمومی، طرح دشمن برای فتنه بعدی

به گزارش بصیرنیوز، حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در شانزدهمین یادواره شهدای مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) و نخستین یادواره شهدای انتظامی فریدونکنار اظهار کرد: شهدا از افرادی بودند که در مسیر خداوند گام برداشتند و به فرموده خداوند متعال برای همیشه زنده هستند و همچنین مسیر آن‌ها مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) نماد و سرآمد شهدای دیگر است، خاطرنشان کرد: در حالی که حکومت یزید با دامنه گسترده‌ای از حمایت افراد و کشورهای دیگر برخوردار بود اما مدیریت مسیر امام حسین(ع) موجب شد که با شهادتش نام او ماندگار شود و نام یزیدیان پاک شود.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: شهدای ما الگوگرفته از امام حسین(ع) هستند و با مدیریت امام حسین(ع) عزت پیدا کردند.

مصلحی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین از برکات امام حسین(ع) است، گفت: سال گذشته دستگاه اطلاعاتی آمریکا ۵۰۰ نفر دانشجو بین زائران اربعین فرستاد تا با تهیه یک جامعه آماری از زائران سوال کنند برای چه و با چه هدفی به این سفر آمدند که پس از پرسش و جمع‌بندی به این نتیجه رسیدند که با یک جمعیت باانگیزه بالا رو به رو هستند که بزرگترین تهدید برای آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه به فرموده رهبری آمریکا در حال فروپاشی است، یادآور شد: بالای ۱۰ میلیون مقاله توسط دانشمندان آمریکایی تهیه شده که نشان از فروپاشی آمریکا دارد و و بیش از ۷۰ درصد این مقالات نشان می‌دهد که علت اصلی این فروپاشی قدرت انقلاب اسلامی است.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: برخی از افراد به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند و چاره رفع مشکلات را سازش با آمریکا می‌دانند و این در حالی است که خود این کشور غرق در مشکلات و در حال فروپاشی است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اهداف اصلی انقلاب اسلامی عنوان داشت: مسیر اصلی انقلاب برای این بوده که تا ملت از دست ظلم و استکبار نجات پیدا کنند اما برخی از مسئولان با اشرافی‌گری و دریافت حقوق‌های نجومی در حال ضربه زدن به اصل انقلاب هستند.

مصلحی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی روزهای سخت‌تری از وضعیت کنونی را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس بودجه‌ای که برای جنگ درنظر می‌گرفتند ۱۳ تا ۱۷ درصد بودجه کل کشور بوده و این در حالی بود که بسیاری از کشورهای عربی و غربی در خدمت رژیم بعث عراق بودند و تنها عربستان سعودی ۴۰ میلیارد دلار به صدام کمک کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در همه حال به دنبال فشار به جمهوری اسلامی بوده خاطرنشان کرد: در برخی از زمان‌ها به صورت مستقیم و در برخی از زمان‌ها توسط عوامل خود در داخل به دنبال فشار است.

وزیر سابق طلاعات تصریح کرد: مقاومت در مسیر انقلاب باید همچنان ادامه داشته باشد و اینکه پس از پیروزی در انقلاب، دفاع مقدس، شبیخون فرهنگی و تحریم کوتاه بیاییم نمی‌شود بلکه باید همچنان در مقابله با توطئه‌های دشمن مقاومت کرد.

مصلحی ادامه داد: یکی از اقداماتی که دشمن در حال انجام آن است، به چالش کشیدن کشور با طرح شبهه‌ای با عنوان چرا رهبری در برابر مشکلات و فساد اقدامی نمی‌کند در حالی که ما باید مسیر مطالبات را درست تشخیص دهیم و باید ببینیم به چه کسی رای دادیم.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه باید از برجام درس بگیریم اظهار کرد: در حالی که رئیس جمهور گفته بود ما با برجام اعتبار آمریکا را از بین بردیم اما رهبری فرمودند هدف ما در برجام رفع تحریم بود نه از بین بردن اعتبار آمریکا.

وی گفت: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای این است که مردم، مسئولان و نخبگان را دچار اشتباه محاسباتی کند و با طرح یک سری از مسائل مانند ایجاد چالش بین جنگ و صلح با انتخاب یک مسئول، تصمیات اصلی را عوض کند و به هدف خود دست پیدا کند.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: ایجاد نارضایتی عمومی موضوع مطرح برای فتنه آینده است و باید در مقابل سختی‌ها صبور بود و مقاومت کرد تا به پیروزی نهایی دست پیدا کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا