قدرت جمهوری اسلامی دشمنان را از اهدافشان دور می‌کند/قدرت آمریکا رو به افول است

به گزارش بصیرنیوز،سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار اظهار کرد: زمانی که نخست وزیر ژاپن به جمهوری اسلامی ایران سفر می‌کند همزمان دو نفتکش ژاپنی به آتش کشیده می‌شود که قصدشان این بود که این حادثه را به گردن ایران بیاندازند اما خود ژاپنی‌ها به مدارک ساختگی کشورهای غربی علیه ایران اعتراض کردند و گفتند که این کار ایران نیست.

وی با اشاره به جمله رهبری درخصوص اینکه ترامپ شایسته مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: یکی از نمایندگان مجلس کویت در واکنش به این جمله مقام معظم رهبری گفت: این جمله ما را به یاد حرکت امام حسین (ع) در قبال نامه ابن زیاد انداخت که امام حسین(ع) فرمود ” این فرد لیاقت پاسخ را ندارد”.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: همچنین یکی از مسئولان ژاپنی دراین خصوص گفت سخنان رهبر ایران نشان دهنده غرور ایران است که این غرور در کشور ژاپن وجود ندارد و ما از این بابت حسرت رهبر ایران را می خوریم.جلالی با اشاره به ساقط شدن پهپاد جاسوسی آمریکا در خاک ایران، یادآور شد: این پهپاد که یکی از پهپادهای گران قیمت آمریکایی است و قدرت حمل یک و نیم تن مواد منفجره را داشته و بسیار مجهز است که خود آمریکا ۳۵ فروند از آن را بیشتر ندارد مورد هدف موشک‌های جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد که نشان دهنده قدرت نیروهای مسلح ما در دفاع از تمامیت ارضی کشور است.

وی افزود: درحالی که تصمیم آمریکا بر این بود که پایگاه‌های نظامی ایران را مورد هدف قرار دهد اما بازهم به خاطر ترس از قدرت جمهوری اسلامی از این تصمیم باز ایستادند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه قدرت آمریکا رو به افول است گفت: درحالی که پس از جنگ جهانی دوم نصف اقتصاد دنیا در دست آمریکا بود اما هم‌اکنون این میزان به ۱۵ درصد رسیده و بنابر اعلام کارشناسان در سال ۲۰۲۳ این عدد به ۱۳ درصد کاهش پیدا می‌کند.

جلالی اظهار کرد: آمریکایی‌ها درحالی که به فکر مدیریت دنیا بوده‌اند اما درحال حاضر در درون کشور دچار چالش‌های فراوانی شده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا یکی از بزرگترین کشورهای بدهکار دنیا است گفت: به غیر از چند دیوانه در آمریکا هیچ فردی به فکر جنگ نیست و ملت ایران باید بدانند که خدا با آن‌ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا