پورعلي گنجي:فکم درد مي‌کند نمي‌توانم غذا بخورم

بصیر،  پورعلی گنجی در مورد این دیدار گفت: بازی با قطر کاملا حیثیتی بود این تیم هم چیزی برای از دست دادن نداشت و ماهم باید برای قطعی شدن صعودمان به مرحله بعد حتما این بازی را می بردیم. در نهایت این بازی حیثیتی را که با زحمات بچه ها و مدیریت کادر فنی خدا راشکر با برد پشت سر گذاشتیم.


او در مورد خطاهای متعدی که رویش صورت گرفت ادامه داد: حقیقتش اینکه فکم خیلی درد می کند و  اصلا نمی توانم غذا بخورم آن ها عصبی بودند و خیلی می زدند اما داور اصلا کارت نمی داد چون فکر می کرد من تمارض می کنم. قطری ها چیزی برای از دست دادن نداشتند و بعد از گل هم خیلی بیشتر می زدند می خواستند جنگ روانی راه بیندازند که خدا را شکر ما کنترل کردیم.

پورعلی گنجی در مورد دیدار با امارات نیز گفت: ما بازی به بازی جلو می رویم و هدفمان قهرمانی  است ما زحمت می کشیم امیدوارم خدا جواب زحماتمان را بدهد.ما می خواهیم تمام بازی ها را ببریم و در نهایت قهرمان شویم.

این بازیکن در مورد ضربه سری که زد اما تبدیل به گل نشد اضافه کرد: قسمت نشد آن ضربه سر گل شود من فکردم گل شد اما گلرشان از رو خط دروازه بیرون کشید. امیدوارم بازی بعدی اگر در زمین بودم و توپی آمد گل کنم و با گل من و یکی دو تا از بچه های دیگر ببریم. انشاءا… هرکسی ضربه سری، شوتی از طرف ایران بزند،گل شود و ببریم.

پورعلی گنجی در پایان افزود: ما سرمان را برای تیم ملی می گذاریم تا یک نتیجه خوب بگیریم بالاخره فوتبال زدو خورد دارد امت مهم این است که ببریم. به نظر من هرکس بتواند به تیم ملی کمک کند اقیا کی روش به او بازی می دهد جا دارد از اعتمادی که به من کرده تشکر کنم امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. من و تمامی بازیکنان سرباز تیم ملی هستیم و با جان و دل بازی می کنیم.

 

 

ورزش ۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا