اظهاراتی که قند در دل ضد انقلاب آب کرد

صبح بخیر مهرانگیز کار به اشعری زمان

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سخنان  علی مطهری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حمایت از سران فتنه و اتهامات وی به دستگاه قضا با خوشحالی و سوت و کف ضد انقلاب، اپوزیسیون و اصلاح طلبان داخلی روبرو گردید.

مهرانگیز کار جاسوس سازمان سیا در سایت صهیونیستی روزآنلاین نوشت: آقای مطهری به شما خیر مقدم می‌گوئیم که از احمد خاتمی‌ها فاصله گرفته و به ما نزدیک شده‌اید، بخواهید یا نخواهید چنین شده است، آن را پاس می‌داریم و برای شما کف می‌زنیم.

مهرانگیز کار در ادامه این مقاله نوشت: چه شد که بوی استبداد به مشام تان رسید؟ چرا با این همه تاخیر؟ مشکل به حس شامه شما ارتباط دارد یا به خویشاوندی با کانون های قدرت مطلقه که شما را در حدی که انتظار داشته اید تحویل نگرفته اند؟ با وجود تاخیر بزرگ در کشف استبداد که همواره شکلهای گوناگون آن پیش روی تان بوده و چه بسا چسبیده به نوک دماغ تان و در بیت محترم تان از آن می گفته اند و می گفته اید، به شما صبح به خیر می گویم.

شخصیت هایی مثل آقای علی مطهری به دلیل انتسابشان به وزنه هایی همچون استاد شهید مطهری باید بدانند : آنها مثل انگور شیرین هستند که اگر “غفلت “کنند ،دشمن از آنان “شراب شیرین”استخراج میکند چرا که انگور هرچه ” شیرین تر”،”شراب ناب تری حاصل می شود.

امام خمینی: هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند معلوم می‌شود عیبی در کار است

(صحیفه نور، ج ۱۷، ص ۲۵۰)

«خطر بزرگ ـ که امروز احتمال می رود که برای ما باشد ـ این است که یک وقت ملت از حکومت برگردد. امریکا هر چه به حکومت فحش بدهد، و یا به افراد فحش بدهد، پیش مردم، اینها معتبر تر می شوند، و از آن طرف منحرفین هرچه شما را بدگوئی کنند برایتان بهتر است.مصیبت آن وقت بود که از شما تعریف کنند».

(صحیفه امام، ج۱۷، ص۲۵۰)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا