مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

تجهیز ۲۱ آموزشگاه برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی در فریدونکنار/ ماندگاری ۷۲ ساعته مسافران در فریدونکنار

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: ۲۱ آموزشگاه و ۱۵۰ کلاس در شهر و بخش دهفری برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲ آموزشگاه ستاد اسکان فرهنگیان در فریدونکنار درجه الف هستند، تصریح کرد: ۹ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در گروه ب قرار دارند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار افزود: آموزشگاه‌هایی که در گروه الف هستند از امکانات نسبی بیشتری برای فرهنگیان برخوردار شدند.

اسماعیل‌زاده با اشاره به مرکز اسکان شهری، خاطرنشان کد: مرکز اسکان آموزشگاه پسرانه دو شهید شالیکار به هنرستان پسرانه شهید نجات‌بخش شهر فریدونکنار منتقل شده است.

وی تصریح کرد: ستاد اسکان فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز را دارد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه در گذشته ساعت اسکان مسافران نوروزی در منطقه ۷ ساعت بوده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ساعت ماندگاری مسافران و فرهنگیان در شهر ساحلی و توریستی فریدونکنار به ۷۲ ساعت رسیده است.

اسماعیل‌زاده گفت: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر در ستاد اسکان فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار در نوروز ۹۵ آماده‌ باش هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا