کمیته انضباطی یکه به قاضی رفت

حضور بازیکن محروم نساجی در برابر فرابرتر به دستور رئیس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، دیدار رفت فینال رقابت های فوتبال جوانان سوپرلیگ استان مازندران در حالی در استادیوم شهید کریم آزادی شهرستان فریدونکنار بین دو تیم فرابرتر این شهرستان و نساجی مازندران برگزار شد که این دیدار با حاشیه های قابل تاملی همراه بود.

فرابرتر فریدونکنار که در ۱۴ دیدار مرحله مقدماتی این فصل با کسب ۱۳ برد و تنها یک تساوی، مقتدرانه به مرحله پایانی راه یافت در برابر تیم باتجربه نساجی در خانه نتوانست راه به جایی ببرد و با یک گل مغلوب این تیم فوتبال بلد قائمشهری شد.

یاران برادران شکری اثری از روزهای خوب خود در دیدار رفت فینال جوانان مازندران نداشتند و با وجود ۲ موقعیت خوب گلزنی در نیمه نخست دست خالی زمین بازی را ترک کردند.

اما نکته جالب و قابل توجه حضور بازیکن شماره ۳ نساجی در این دیدار بود، این بازیکن در دیدار گذشته از سوی کمیته انضباطی به مدت ۳ بازی و جریمه نقدی محروم شده بود اما دقایقی قبل از شروع بازی پس از آنکه مبلغ جریمه در روزهای گذشته پرداخت شده بود رئیس کمیته انضباطی شخصا محرومیت این بازیکن (الف.ر) را لغو و به وی اجازه بازی در دیدار فینال را داد.

به گزارش بصیر، صاحب شکری مربی تیم جوانان فرابرتر در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این بازیکن به دلیل حرکاتی که در بازی بین تیم های نساجی و رویان روی داد از سوی کمیته انضباطی استان به سه جلسه محرومیت از تمامی دیدار های رسمی و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که در عین ناباوری وی به عنوان بازیکن ثابت در دیدار فینال در برابر ما قرار گرفت و از روی سانتر وی گل تیم حریف به ثمر رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه آقای فرهادی رئیس کمیته انضباطی شخصا این بازیکن را بخشیده به نظر نمی رسد که این بازی ۳ بر صفر اعلام شود اما به احتمال فراوان (الف.ر) در بازی فینال در برابر ما قرار نمی گیرد.

شکری ادامه داد: اگر این بازیکن در برابر ما قرار نگیرد و در بازی فینال حاضر نباشذ یعنی اینکه این بازیکن محروم شده است و اگر این بازیکن محروم است چطور در برابر تیم ما در دیدار رفت بازی کرده و اگر هم محروم نیست چرا اجازه بازی در دیدار برگشت را ندارد.

مربی جوان فرابرتر اظهار داشت: از مسئولین کمیته انضباطی می خواهم عدالت را رعایت کنند تا زحمات شبانه روزی یک سال این جوانان و آینده سازان مملکت از بین نرود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا