دلنوشته یک بسیجی عازم راهیان نور/

چرا باید هزینه راهیان نور زائران فریدونکناری دو برابر باشد؟؟؟

بصیر، ای‌کاش مسئولین فریدونکناری سفر راهیان نور که یک حرکت عظیم فرهنگی است و بیش از ۶۰۰ نفر از شهروندان و خانواده های شهدا و ایثارگران به‌مدت ۵ روز در آن شرکت می‌کنند را از لحاظ تامین بودجه حداقل در ردیف برنامه‌هایی که مخاطب آن به صد نفر هم نمیرسد و در حد ۲ ساعت اجرا می‌شود قرار می‌دادند.

چرا باید مبلغ دریافتی از زائران در شهر فریدونکنار نسبت به شهرهای همجوار دو برابر باشد؟؟! وقتی علت این امر را جویا می‌شویم پاسخ این است که مسئولان شهرهای همجوار نسبت به امر راهیان نور بیشتر دغدغه دارند و زائران این سفر معنوی را حمایت می‌کنند.

شنیدیم فریدونکنار قم مازندران بود و بر اساس جمعیت شهرستان، بیشترین شهید را در استان  تقدیم انقلاب نموده و تنها سردار ملی استان در کشور، حاج بصیر و تنها خانواده ۵ شهید استان شهیدان یزدانخواه که همه اینها برای فریدونکنار است.

حال به نظر نگارنده زیبنده نیست خانواده هایی که فرزند، همسر ،پدر ،برادر و رفیق خود را در راه حفظ این نظام و انقلاب تقدیم نمودند و حتی خود در آن دوران طلایی حضور داشتند، برای زیارت معراج عرشی آن‌ها باز با این بی‌مهری مسئولین روبرو شوند.

اگرچه کسی که عزیزترین دارایی زندگی خود، جانش را در کف دست گرفت و عزیزترین فرد زندگی خود را در راه اسلام و نظام فرستاد، مال دنیا برای او بسیار بی‌ارزش است.

برخی‌ها با بی‌مهری تمام می‌گویند این‌ها به سفر سیاحتی می‌روند و ای‌کاش برای یکبار هم شده همراه این زائران به این مناطق بیایند.
بگذریم درد دل زیاد است، فقط خدا کند روز محشر در مقابل شهدا شرمنده نشویم، چه خوب امیر قافله بصیرت ،رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران راهیان نور فرمودند “کسانی که شعر و فیلم ضدجنگ می‌سازند مثل کسانی هستند که نفت یک کشور را استخراج کنند و در دریا بریزند.”
“دفاع مقدس یک نفس کشیدن برای این ملت بود؛ اگر نفس نمی‌کشیدیم، می‌مردیم؛ این را باید زنده نگه داشت.”
“این خاطره‌های دفاع مقدس ثروت است. اگر بخواهید ثروت را استفاده کنید باید فناوری‌اش را بلد باشید. فناوری استفاده از این ثروت راهیان نور است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا