فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد

اعزام ۶۰۰ زائر فریدونکناری به مناطق عملیاتی جنوب

 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سید ولی میرشفیعی در جلسه ستاد راهیان نور سپاه فریدونکنار ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ۶ اتوبوس از شهرستان فریدونکنار به این مناطق اعزام خواهند شد که از حوزه محمد رسول الله شهرستان ۲ اتوبوس، حوزه سید الشهدا ۲ اتوبوس و حوزه اداری کارگری نیز یک اتوبوس اعزام می گردند.

 

وی با تاکید بر اینکه توجه به کار فرهنگی در زمان اعزام و طول مسیر بسیار حائز اهمیت است، گفت: برای هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی در نظر گرفته شد اما آنچه که مهم است این می باشد که برنامه های فرهنگی همچون تهیه فیلم مناسب با اعزام، پخش تصاویر شهدا و تبلیغات میدانی در مناطق جنگی و همچنین پاسداشت ایام فاطمیه را در اولویت قرار دهید.

 

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه تقویت برنامه های راهیان نور را در دستور کار خود قرار دهید، خاطرنشان کرد: مجاز نیستیم به ماشین های شخصی در ماموریت حکم دهیم و اعزام ها باید به صورت گروهی و در تاریخ مشخصی باشد.

 

وی با بیان اینکه در تابستان سال جاری ۸۰ بسیجی و زائر را به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام نمودیم، به تاریخ اعزام از این شهرستان قبل از ایام عید اشاره کرد و عنوان داشت: در اولین گام ۲۳ اسفند زائرین فریدونکناری را به مناطق اعزام می کنیم و به دنبال محکم برداشتن گام نخست هستیم.

 

میرشفیعی ادامه داد: بسیاری از افراد در این شهرستان به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران تمایل به حضور در مناطق عملیاتی در سال تحویل را دارند که به همین دلیل در تاریخ ۲۸ اسفند مرحله دوم اعزام خود را در دستور کار قرار دادیم تا علاقه مندان و زوار در آغاز سال ۹۳ در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا