فرمانده سپاه کربلای مازندران

اوج زیبایی سپاه در روحیه شهادت طلبی است

به گزارش بصیر، به نقل از هفت تپه (پایگاه اطلاع رسانی بسیج مازندران) سیدمحمدتقی شاهچراغی، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اظهار داشت: سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) است که نام ایشان، قیام عاشورای حسینی در ذهن ها متجلی می کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا شکل گرفته و سنگ بنای تشکیل سپاه بر همین بوده است، افزود: این بنای مقدس به جهت اتصال به واقعه‌ی عاشورا هرگز فرو نخواهد ریخت زیرا به واسطه مردانی که با مجاهدت، بصیرت و عمل آگاهانه و به موقع، در راستای فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، حفظ خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اذعان داشت: روحیه انقلابی ویژگی اصلی پاسداران است، روحیه ای که ناممکن ها را ممکن می سازد و نشدها را تحقق می بخشد.

شاهچراغی همچنین با اشاره به روحیه شهادت طلبی در پاسداران، خاطرنشان کرد: شهادت، عاملی است که از سپاه یک موجود زنده، متحرک و پویا ساخته و اوج زیبایی سپاه در این روحیه است.

وی بیان داشت: نهاد مقدس سپاه، پاسدار و نگهبان گوهر ارزشمند انقلاب است، انقلابی که تبلور آن در هدایت حکیمانه، عالمانه و آگاهانه رهبری معظم انقلاب با حضور مردم است.

دبیرکل کنگره شهدای مازندران در ادامه با اشاره به این که امسال با عنوان سال فرهنگ و اقتصاد نامگذاری شده، ابراز داشت: سپاه از اولین مخاطب های مقام معظم رهبری است که باید فرمایشات ایشان را اجرایی کند.

فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد: سپاه نهادی است که نقش مکمل و واسطه را در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرایی کردن رهنمودهای ایشان دارد، سپاه در واقعه در کنار همه ارکان نظام این وظیفه را دارد.

شاهچراغی، در پایان گفت: در وسط میدان، بسیج بودن یعنی عمل کردن و این نیاز به همصدایی دارد، نیاز به دقت مسئولان اجرایی دارد و توجه مسئولان اجرایی و تعهد به آرمان‌های امام و رهبری، موجب عدم غفلت و حفظ ارزش‌های اسلامی در مقابل دشمن می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا