اختصاصی/ رئیس انجمن کتابخانه های عمومی فریدونکنار

بمبی به نام اینترنت و ماهواره در حال انفجار/ اقتصاد در فریدونکنار ضعیف است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز فریدونکنار در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید بصیر این شهرستان اظهار داشت: دغدغه مسئولین و مردم بحث فرهنگ و ایجاد جاذبه های ویژه برای تقویت آن با توجه به فرموده رهبری که سال را به فرهنگ نامگذاری کردند می باشد.

وی تصریح کرد: باید در حوزه فرهنگ کار شود، این شهرستان ۳۵۰ شهید و سردار تقدیم انقلاب کرده و مردم این شهر دغدغه فرهنگی دارند و مسدولین این شهرستان نیز این دغدغه را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار فریدونکنار اذعان داشت: این نقص در شهرستان ملموس است، فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید به یک عادت تبدیل شود و نهادینه گردد، به وسیله آن جوانان این شهرستان را بیمه کنیم.

حسین زاده لداری خاطرنشان کرد: دین مبین ما با کتاب به جهانیان صادر شد و بر ما وظیفه است که برای رونق این امر تلاش ویژه ای صورت بپذیرد.

وی افزود: خیرین در تمام عرصه های کشور وارد صحنه می شوند، اگر بخواهیم در جامعه توسعه ایجاد کنیم باید به دنبال توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: باید این را در نسل جوان خود به یک فرهنگ نهادینه کنیم، بسیاری از مشکلات با وجود کتاب و کتابخوانی برطرف می شود، متاسفانه وجود بمبی به نام اینترنت و ماهواره در خانه های ما در حال انفجار است و ما خود را به بی اطلاعی زده ایم، باید از ماهواره به درستی استفاده شود، کشورهای دیگر دارند برای جوانان ما و بی هویتی شان هزینه های سرسام آور انجام می دهند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فریدونکنار اذعان داشت: فریدونکنار از لحاظ اقتصادی به دلیل عدم وجود شهرک های صنعتی و کارخانجات و صنایع ضعیف است و مشخصه اقتصادی قوی نداریم و بنابراین باید این روحیه کتاب و کتابخوانی را در این شهرستان افزایش و رونق دهیم.

گفتنی است در پایان این جلسه سید حسین میرمرادی به عنوان رئیس هیئت مدیره، سید هادی میرانی نائب رئیس، سید احمد اولایی مدیرعامل، محمد ظاهر محمدی خزانه دار، مهدی آزادی کناری منشی و سید احمد متولیان، نازبانو عزیزی، علی محبوبی و ذبیح الله احمدی به عنوان اعضای اصلی، ابوالقاسم فرجی بازرس اصلی و عبدالله ضامنی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب و معرفی شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا