رئیس هیئت فوتبال استان مازندران

سونامی عظیم فوتبالی در راه است

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، غلامرضا بهروان در گردهمائی سالانه روسای هیئت فوتبال استان در شهرستان فریدونکنار با تاکید بر اینکه همه ما در عرصه مدیریت نیازمند انتقاد هستیم، اظهار داشت: فوتبال ایران معضلات زیادی دارد که عمده ترین آن مشکل اقتصادی آن می باشند.

 

وی با بیان اینکه با توجه به عدم ثبات مدیریت موجود در باشگاه ها مدیران به دنبال نتیجه گیری می باشند، اذعان داشت: همه ما خود را در پشت جام جهانی مخفی نموده ایم، ما منتظریم و در خوفیم که ببینیم پس از جام جهانی چه می شود.

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: فوتبال بهای خود را در عرصه نشاط اجتماعی داده است، گاهی هم از این فوتبال بهره برداری سیاسی می شود که این برای فوتبال مناسب نیست، کیفیت این رشته در کشور هیچ تغییری نکرده اما دستمزد بازیکنان دچار تحول شده است و ما نیز باید خود را آماده کنیم که شاهد تغییرات زیادی پس از جام جهانی شاهد باشیم.

 

وی افزود: بسیاری از سیاسیون، وکلا، مدیران و کسانی که می خواهند در منصب های مختلف صاحب کرسی شوند از فوتبال به عنوان سکوی پرواز استفاده می کنند، اما این وضع مناسب فوتبال نیست.

 

بهروان با بیان اینکه فوتبال در ایران به هیچ وجه سوداور نیست، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما در این رشته تفکر کوتاه مدت و مقطعی ما به فوتبال است، صبرها کم شده است و با یک شکست تمام اوضاع به هم می ریزد.

 

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد و خانواده ها به قوانین آگاه نیستند، برای اینکه فرزندان آنها به مقاطع بالاتر برسد حاضزند دست به هر کاری بزنند و هرگونه پولی را حاضرند هزینه نمایند و این امر در فوتبال بانوان نیز در حال سرایت و رسوخ است.

 

بهروان با تاکید بر اینکه سونامی عظیم فوتبالی در راه است، یادآور شد: اگر می خواستیم به باشگاه های بدهکار لیگ دسته اول اجازه بازی ندهیم نمی توانستیم امسال لیگ را برگزار کنیم و فقط دو تیم بودند که این مشکل را نداشتند که البته یک تیم نیز نظامی بود.

 

وی با اشاره به اینکه اتفاقات بدی در راه است، گفت: تیم های بدهکار ایران به جای کم شدن بدهی شان بدهکارتر شده اند و متاسفانه نظارت بر این تیم ها کافی نیست.

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در بحث بانوان نیز بای نظارت بیشتر گردد، پتانسیل و استعدادهای فراوانی در استان داریم اما مشکلات مالی مانع از شکوفایی آنها می شود.

 

بهروان در پایان از میزبانی شایسته هیئت فوتبال فریدونکنار از این گردهمایی تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا