سرمربی تیم فوتسال فرابرتر فریدونکنار:

تنها تیم فوتسال فریدونکنار در حال نابودی است/ تمرین تیم فوتسال فرابرتر تنها با یک توپ

بصیرنیوز، تقی کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: تیم فوتسال فرابرتر قرار بود امسال در رقابت‌های لیگ استان با نام فرابرتر فریدونکنار به میدان برود اما هیچ حمایتی از این تیم نشد.

وی با بیان اینکه حضور تیم فوتسال فرابرتر در رقابت‌های لیگ استان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، تصریح کرد: مسئولان فریدونکناری هیچگونه کمکی به این تیم نمی‌کنند تا جوانان این شهرستان در عرصه ورزشی مورد علاقه خود استعدادهای خود را بروز دهند.

سرمربی تیم فوتسال فرابرتر فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولان ورزشی این شهرستان به دنبال گرفتن عکس یادگاری و قرار دادن آن در فضای مجازی و تلگرام هستند، خاطرنشان کرد: این مسئولان باید در آینده پاسخگو باشند و جای تاسف فراوانی دارد.

کاظمی با بیان اینکه فریدونکنار به یک متولی ورزشی مقتدرتر نیاز دارد، افزود: تیم فوتسال فرابرتر از جوانان ۱۶ تا ۱۹ سالی هستند که اگر به حال خود رها شوند آینده مشخصی نمی‌توان برای آنها متصور شد.

وی گفت: مسئولان در جلسه‌های مختلف از حمایت جوانان حرف می‌زنند و شعارهای زیبایی سر می‌دهند و در عمل نه تنها حمایت نمی‌کنند مانع آنها نیز می‌شوند.

سرمربی تیم فوتسال فرابرتر فریدونکنار در پایان با اشاره به اینکه تا زمان باقی است مسئولان برای حمایت از این تیم اقدام کنند، اظهار کرد: اینکه یک تیم ورزشی با حدود ۲۰ بازیکن تنها با یک توپ تمرین کند چیزی جز خجالت برای این شهرستان ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا