بصیر گزارش می دهد

نامه جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد مازندران به هاشمی رفسنجانی

بصیر،  جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در نامه ای به رئیس هیئت امنای این دانشگاه، خواستار توجه بیشتر به امور معیشتی خود شدند.

امضا کنندگان این نامه خطاب به هاشمی رفسنجانی، از عدم پرداخت به موقع حقوق ماهانه خود به شدت گله کردند و نوشتند: «در حالی که همهی ادارات و دستگاهها و دانشگاههای سراسر کشور حقوق خود را به موقع دریافت می کنند اما ما حتی تا بیستم هر ماه نیز از دریافت حقوق خود محروم می مانیم. این در شرایطی است که در طول سه سال گذشته یعنی سال های ۹۱ ، ۹۲ و ۹۳ افزایش حقوقی برای ما لحاظ نشده است.

این افراد از رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستند که پرداخت حقوق، مزایا و امتیازات را در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد به صورت سراسری کنند تا واحدهای کوچک، ناتوان در پرداخت به موقع آنها نباشند.

تعدادی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه که چندی پیش نیز در اعتراض به عدم دریافت حقوق قانونی خویش دست از کار کشیدند، در دردنامه خود به رئیس هیئت امنای دانشگاه آراد اسلامی خواستار همطرازی خود با اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌های سراسری شدند و اعلام کردند: «متأسفانه برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در پرداخت هدایای مناسبتی نظیر “روز معلم” و اعیاد مذهبی و ملی که در بسیاری از دانشگاهها و دستگاههای کشور مرسوم و متداول است، خودداری می کنند و کسی هم پاسخگو نیست.»

همچنین تعیین رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت انتخابی با نظر اعضای هیئت علمی از دیگر پیشنهادهای مندرج در این نامه به شمار می رود.

متن کامل این نامه سرگشاده به دفتر هاشمی رفسنحانی ارسال شده است.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا