پیش بازی استقلال – فولاد؛ ارتش بدون سرباز اسکوچیچ در پادگان ژنرال!

زمان و مکان بازی:

جمعه ۲۸ شهریور ماه، ساعت ۱۸:۳۰ ورزشگاه آزادی تهران

گروه داوری:

احمد صالحی-محمدرضا منصوری-علیرضا ایلدورم- قاسم واحدی-ناظر: محمد پیروزام

استقلالی ها پس از یک شکست تلخ برابر نفت تهران پای به این میدان می گذارند و فولادی ها نیز در حالی به تهران می آیند که پس از چند هفته ناکامی در برابر گسترش فولاد به برتری رسیده اند.

استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی و فولاد برای برگشت به کورس قهرمانی نیازمند پیروزی در این جدال حساس می باشند؛ سال گذشته تنها تیمی که در هر ۲ بازی رفت و برگشت برابر قهرمان ایران یعنی فولاد برنده از زمین خارج شد و شش امتیاز را از آن خود کرد استقلال تهران بود؛ یاران قلعه نویی در صورت پیروزی ۲۱ امتیازی خواهند شد و بالاتر از تراکتور ۲۰ امتیازی به صدر جدول تکیه خواهند داد؛ امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان و جاسم کرار، سه بازیکن ۲ اخطاره و در آستانه محرومیت استقلال هستند، که کرار در این بازی غایب خواهد بود.

در آنسو تیم اسکوچیچ که این روزها حسابی زیر ذره بین قرار گرفته و به تازگی آرش افشین را هم به دلیل مشکلات خدمت سربازی محروم می بیند، منتظر است تا با برد در تهران علاوه بر اینکه خود را به جمع مدعیان اصلی باز می گردانند، ۱۷ امتیازی شده و به مکان سوم جدول، یعنی بالاتر از سپاهان اصفهان برساند؛ ضمن اینکه فولادی ها یک بازیکن خود یعنی اسماعیل شریفات را بدلیل دو کارته بودن در آستانه محرومیت می بینند.

غایبان دو تیم:

هر ۲ تیم یک بازیکن در تیم‌ملی امید دارند. این بازیکن در استقلال یعقوب کریمی و در تیم فولاد یوسف وکیا هستند که هر ۲ در این بازی غایب خواهند بود؛ ضمن اینکه آرش افشین به دلیل محرومیت و حیدری، بیک زاده و کرار هم بدلیل مصدومیت غایب خواهند بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

 استقلال: 

محسن فروزان- هرائل مگویان – امیرحسین صادقی – پژمان نوری- میلاد فخرالدینی – آندو تیموریان- مهدی کریمیان – امید ابراهیمی – آرش برهانی – محمد قاضی – سجاد شهباز زاده

فولاد: 

علی سلیمی – ایوب والی – ماتیاس چاگو – مساریچ – مهرداد جماعتی – امید خالدی – مهدی بدرلو – احمد عبدالله زاده – اسماعیل شریفات – سروش رفیعی – ساسان انصاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا