اختصاصی/رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار

توجه به رده سنی پایه موجب پشتوانه سازی در ورزش می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در نشست صمیمی با پیشکسوتان، داوران، مربیان، سرپرستان و اعضای هیئت فوتبال این شهرستان ضمن تقدیر از حاج رمضان کریمی به دلیل حمایت های بی دریغش به ورزش مخصوصا رشته فوتبال و خیر مقدم به همه پیشکسوتان و فوتبالی های فریدونکنار، اظهار داشت: از همه کسانی که در فوتبال این شهرستان زحمت کشیدند و امروز در میان ما نیستند تقدیر و تشکر می کنیم و یادشان را گرامی می داریم.

قهرمان کلیج با بیان اینکه فعالیت در هیئت فوتبال عاشقانه است، تصریح کرد: ورزش فریدونکنار دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است ، بنابراین آنچه در توان داریم باید در طبق اخلاص بگذاریم تا فوتبال در این شهرستان پیشرفت بیشتری داشته باشد.

وی اذعان داشت: جذب اسپانسر و خیرین باید در دستور کار قرار گیرد، فوتبال در ورزش فریدونکنار ریشه داراست و استادیوم کریم آزادی نماد ورزش این شهرستان است.

کلیج با اشاره به اینکه هر هیئتی نیاز به یک تشکیلات قوی دارد، عنوان داشت: افرادی که علاقه مند هستند باید در کنار شما قرار بگیرند تا با همفکری و همراهی همدیگر کار ها را به پیش ببریم.

وی با تقدیر از فعالیت های غلامحسین صانعی رئیس هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار، عنوان داشت: اگر فوتبال این شهرستان ریشه دار است به دلیل حضور افرادی قدرتمند در راس کار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در ادامه بر لزوم برگزاری کلاس های آموزشی در این هیئت در سطح شهرستان تاکید کرد و اذعان داشت: با برگزاری کلاس های متفاوتی چون کلاس های داوری و مربیگری می توانیم موجبات قدرتمند شدن فوتبال در فریدونکنار را فراهم کنیم.

وی به برگزاری منظم مسابقات در سطح پایه در این شهرستان توصیه و اظهار داشت: سکوی تماشاگران از جمله برنامه هایی است که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم، این سکو تا به این لحظه ۳۵ میلیون تومان مصوبه از اعتبار ملی داراست و قطعا برای جذب آن پیگیری می کنیم تا فاز دوم سکو تماشاگران را به پایان برسانیم.

کلیج در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تجلیل از نخبگان ورزشی باید در دستور کار هئیت قرار بگیرد، تقدیر از نخبگان و حامیان ورزشی موجب افزایش انگیزه و روحیه آنها در امور مربوط به خود می شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به رده سنی پایه موجب پشتوانه سازی در آینده می شود، خاطرنشان کرد: اگر امروز کاله آمل در سطح آسیا در حال درخشیدن است دلیل اصلی آن وجود آکادمی والیبال آمل بوده که در این تیم ریشه پیدا کرده و به اینجا رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار افزود: آکادمی باید در شهرستان فریدونکنار ایجاد و تقویت شود تا از بین این ورزشکاران پشتوانه محکمی برای بزرگسالان در این رشته ورزشی ایجاد نمائیم.

وی در پایان با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان فریدونکنار به عنوان پشتیبان حامی هیئت فوتبال این شهرستان خواهد بود، گفت: فوتبال در فریدونکنار زنده است و حضور بازکنان در تیم ملی و درخشش تیم های پایه در رده های سنی مختلف گواه این ادعاست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا