فرمانده کل سپاه در گردهمایی 15 هزار نفری رزمندگان مازندران

بزرگترین دستاورد حماسه ۹ دی توسعه بیداری اسلامی در جهان بود / آفت جامعه بی توجهی به ارزش ها

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، گردهمایی بزرگ ۱۵ هزار نفري رزمندگان، ايثارگران و جانبازان مازندران، امروز چهارشنبه ۱۱ دی ماه با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران ، مسئولان لشکری و کشوری و نمایندگان مازندران و تهران و همچنین خانواده معزز شهدا،ایثارگران و جانبازان در شهرستان بابل  برگزار شد.

سردار جعفری فرمانده کل سپاه ضمن ادای احترام به مقام شامخ ۳ شهید گمنام  از لشکر ۲۵ کربلا حاضر در این گردهمایی و همچنین تسلیت به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن(ع) و ولی نعمت ایرانیان امام رضا(ع) و گرامیداشت شهدای انقلاب و بویژه شهدای مازندران گفت: ۸ سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ اسلام است که به خوبی می درخشد.

فرمانده کل سپاه با تشکر از مردم مازندران و  فرمانده سپاه کربلا و  همه دست اندرکاران این کنگره عظیم گفت:باید اهداف شهدا تبیین شود تا ما نیز ادامه دهنده گان راه شهدا باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسدران در ادامه به بیان ویژگی های لشکر ۲۵ کربلا مازندران پرداخت و اضافه کرد: خط شکنی از ویژه گی های خاص لشکر ۲۵ کربلا بود و این نشات گرفته از به روحیه دلاوری و تقوای مردم مازندران می باشد.

وی هدف از برگزاری اجلاسیه کنگره شهدا در مازندران را تطبیق دادن وصیت نامه شهدا که همانا یاری ولایت است دانست و تاکید کرد:امروز یکی از نیازهای مهم جامعه فرهنگ دفاع از آرمان ها و ولایت در همه زمینه هاست و این خواست شهدا بود.

سردار جعفری در ادامه به ویژگی راه شهدا اشاره و افزود :خداوند مجاهدین راه خدا را دوست می دارد،چراکه آنها  برای آرمان های اسلام و انقلاب ، از جانشان گذشتند.

وی با بیان اینکه هر کس ادعای ایمان دارد باید از خود بپرسد شهدا به دنبال چه بودند اظهار داشت:وصیت نامه شهدا و قران دو مرجع برای پاسخگویی به این سوال است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دغدغه شهدا حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است،تصریح کرد: ، هدف از انقلاب اسلاب ترویج اسلام در دنیا  بوده و بیداری اسلامی نتیجه انقلاب اسلامی و آرمان های نظام اسلامی است .

وی به اساسی ترین توصیه شهدا اشاره کرد و گفت: ذکر همیشگی شهدا در مسیر انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه بود.

سردار جعفری اضافه کرد:کسانی که پشت سر ولایت ایستاده اند و همه سختی را به جان می خرنداینان مومنان واقعی هستند و شهدا قله های این جامعه مقاوم هستند.

وی با بیان اینکه باید هدف و راه شهدا  را با نیازهای امروز جامعه تطبیق داد،تصریح کرد:اگر به دنبال اهداف شهدا هستیم یک الگو داریم و آنهم الگوی کربلاست . هدف امام حسین(ع) از جانبازی در راه خدا دین خدا بود و در این راه ایستادگی کرد .

سردار جعفری در بخش دیگری از سخنان خود  به فتنه ۸۸ اشاره کرد و با تصریح بر اینکه آفت امروز جامعه ما بی توجهی به ارزش ها اسلامی است،عنوان داشت: فتنه ۸۸ حاصل برخورد دو تفکر ارزشی و غیر ارزشی بود.

وی گفت:برخی ها وقاحت را تا به حد اعلا رساندند و می گفتند که انقلاب اسلامی باید متوقف شود  که این تفکر در دهه دوم انقلاب شکل گرفت.

جعفری بااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که این تفکر توقف انقلاب اسلامی یک تفکر انحرافی است، بیان داشت:برخی ها می گویند به ما چه ربطی دارند که آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین و دیگر کشورهای مظلوم چکار می کند که این تفکر ،ضدیت با راه امام (ره) بود.

وی اساس اسلام را اسلام عاشورایی دانست و تصریح کرد: اسلام عاشورایی می گوید باید در مقابل ظلم در هر کجای دنیا که صورت می گیرد، ایستاد.

این فرمانده سپاه با بیان اینکه همه این هایی که علیه انقلاب و اسلام حرف می زنند امروز در پشت پرده نفاق رفته اند،تصریح کرد:لزوم شناخت امروز جامعه ما شناختن این افراد است  چرا که بعضا افرادی هستند ادعای یار امام بودن می کنند اما در عمل مخالف راه عمل هستند.

وی بصیرت را دشمن شناسی در همه عرصه ها دانست و ادامه داد: امروز ما با یک جنگ اعتقادی ،اقتصادی،فرهنگی و سیاسی و …. که در مقابل دشمنان داخلی و خارجی قرار دارند مواجهه هستیم  و باید در این راه مجاهدت و ایستادگی از خود نشان بدهیم که اگر ایستادگی داشته باشیم نصرت الهی هم شامل حال ما خواهد شد.

جعفری با اشاره به ۹ دی  افزود: ایستادگی مردم در فتنه ۸۸ باعث سد نصرت الهی شامل حال مردم شده و تمامی توطئه های دشمنان داخلی و خارجی که علیه انقلاب و ولایت صف آرائی کرده بودند،خنثی شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران نتیجه مقاومت و ایستادگی ۸ ماهه ملت علیه فتنه ۸۸ را توسعه بیداری اسلامی در جهان دانست و اعلام کرد: بزرگترین دستاورد حماسه ۹ دی بیداری اسلامی  بود که کل دنیا را فرا گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا