رامسری‎ها از تنکابن و رشت خرید می‌کنند/فرار مردم از گرانی

بصیر،حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امروز در حاشیه اولین شورای اداری این شهرستان در سال ۹۴، با اشاره به لزوم همدلی و هم‌زبانی بین مردم و دولت، اظهار کرد: همدلی تا حدودی وجود داشته است اما باید برای همدلی بیشتر، برنامه‌ریزی شده و از حالت شعار خارج و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه بگومگوهای ریز سیاسی باید رخت بسته و وقت‌مان را در امور فرهنگی و اجتماعی بگذرانیم، افزود: به‎ طور مسلم اگر مردان سیاسی ما با صلابت سخن می‌گویند و ملت ما تحریم‌ها را زیرپا گذاشته و دشمنان را وادار به اعلام عجز کرده‌اند، همه اینها نشان از همدلی مردم و دولت دارد.

امام جمعه رامسر، بیان کرد: همدلی و هم‌زبانی یعنی از من بودن دست برداشته و ما شویم و اگر این اتفاق در رامسر بیافتد، ریشه بیشتر اغتشاشات و بداخلاقی‌ها از بین می‌رود.

مرتضوی، پیروزی قهرمانانه تیم ملی کشتی آزاد را نشان از آرامش و امنیت درون جامعه دانست و تأکید کرد: ملت ما به این شادی‌ها و غرور ملی نیاز دارد.

وی درباره تأمین اعتبارات خسارت‌دیدگان برف، بهمن‌ماه ۹۲، خاطرنشان کرد: هنوز برخی از کشاورزان وام موردنظرشان در قبال خسارات سنگینی که متحمل شدند را دریافت نکرده‌اند و بانک‌های مربوطه باید را هرچه سریع‌تر این اعتبارات را تأمین کنند.

امام جمعه رامسر با اشاره به سخنان فرماندار رامسر در جلسه شورای اداری مبنی بر گرانفروشی برخی از بازاریان و نبود رقابت در بازار رامسر، تصریح کرد: هر گردشگری که وارد رامسر می‌شود از گرانفروشی برخی از مغازه‌داران می‌نالد که این نتیجه خوبی برای رامسر ندارد.

مرتضوی در پایان گفت: چرا بومی‌های منطقه به‎جای خرید در رامسر به تنکابن و رشت می‎روند، معلوم است که از گرانی فرار می‎کنند.

 

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا