فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

ادارات فریدونکنار عملکرد خود را منعکس کنند/ تکمیل پل روگذر فریدونکنار آغاز شده است

بصیرنیوز، حسین منفردی در جمع مسئولان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه امانت‌داری در جامعه بسیار مهم است، اظهار کرد: اگر ارباب رجوع به اداره‌ای وارد شود و نتوانیم وی را تکریم کنیم خیانت کردیم.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد فعالیت‌هایی که انجام می‌شود برخلاف مکتب سید‌الشهدا است و رفتارهای ما نادرست است به روز سالمند اشاره کرد، تصریح کرد: رفتارهایی که با سالمندان انجام می‌شود باید مناسب باشند بنابراین در حال آماده کردن فضای مناسب برای آنها هستیم و در سیستم اداری این افرادی که در حال حاضر حضور دارند وارثان کسانی هستند که پیش از ما بودند.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه با توجه به اینکه امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی معرفی شده باید زمینه را برای اشتغال فراهم و در راستای برنامه‌های دولت حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع در بسیاری از موارد رعایت نمی‌شود و با توجه به اینکه در دولت اسلامی در حال خدمت هستیم حداقل اگر نمی‌توانم مشکل فردی را حل کنیم با رفتار درست دردش را کاهش دهیم.

منفردی با بیان اینکه ادارات باید گزارش خود را در سایت‌های خود قرار دهند و مستندسازی شود، اظهار کرد: باید در ایام مختلف ادارات با مردم ارتباط نزدیک برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت اعتبار مناسبی برای مسکن خانواده‌های کم درآمد در نظر گرفته که اگر آنها به درستی استفاده شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: کمیته امداد و بهزیستی باید همکاری لازم را در جای مناسب خود به کار بگیرند.

فرماندار فریدونکنار افزود: تکمیل پل روگذر آغاز شده که نیاز به همکاری تمامی دستگاه‌ها همانند مسکن شهرسازی و راهداری، شهرداری، راهور و نیروی انتظامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا