هنجارشکنان چهارشنبه سوری مهمان نوروزی بازداشتگاهها شدند

بصرنیوز،علی‌اصغر ناصربخت درباره آخرین جزئیات عملیاتهای انجام گرفته در شب چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از هموطنان در حوادث چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شدند و تحت مداوای مراکز درمانی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی، اورژانس و آتش‌نشانی در روز و شب گذشته در آماده‌باش کامل بودند و عملکرد بسیار تحسین برانگیزی از خود به نمایش گذاشتند.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران به دستگیری تعدادی از هنجار‌شکنان در پایتخت اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی حدود پنج نفر از هنجارشکنان و کسانی که آسایش شهروندان را بر هم ریخته بودند، دستگیر کرده است که بنابر دستورالعمل تعیین شده این افراد دستگیر شده تا آخر تعطیلات نوروز در بازداشت به سر‌می‌برند و برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد.

به گفته ناصربخت، خوشبختانه مردم پایتخت رفتار مناسبی  از خود بروز دادند و به غیر از تعدادی از حوادث معمولی، مشکل خاصی در چهارشنبه آخر سال پدید نیامد.

به گزارش تسنیم، انفجار دو واحد مسکونی در مناطق باغ آذری و نیروی هوایی تهران، کشته شدن دو نفر، مصدومیت بیش از ۱۲ نفر در تهران و مداوای تعدادی از مجروحان به صورت سرپایی از جمله حوادثی بوده که در شب چهارشنبه آخر سال در پایتخت گزارش شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا