واکنش تند نتانیاهو به بیانات اخیر رهبرانقلاب

رهبر ایران جایی برای خیال‌پردازی طرفداران توافق باقی نگذاشت!

بصیر، روز گذشته رهبر انقلاب در بیانات خود با تأکید بر نامشروع بودن رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی فرمودند که تا ۲۵ سال دیگر اسرائیل وجود نخواهد داشت.

نتانیاهو که تا پیش از این چندین بار موضع خود در قبال توافق هسته ای را تغییر داده بود، در حالی که آخرین موضع خود را حمایت از این توافق اعلام کرده بود، این بار در هراسی بی سابقه از این بیانات رهبر انقلاب، واکنش تندی نشان داد.

به گزارش تایمز اسرائیل٬ نتانیاهو که برای دیدار با دیوید کامرون٬ نخست‌وزیر بریتانیا٬ به لندن سفر کرده بود، گفت: «رهبر ایران هیچ جایی برای خیال‌پردازی طرفداران توافق باقی نمی‌گذارد. او این موضوع را شفاف بیان کرده است که آمریکا شیطان بزرگ است و ایران قصد دارد اسرائیل را نابود کند.» او البته تاکید کرد: «این موضوع اتفاق نخواهد افتاد. اسرائیل یک کشور قوی است و حتی قوی‌تر هم خواهد شد.»

رهبر ایران روز چهارشنبه در دیدار با گروهی از مردم با اشاره به تبعات توافق هسته‌ای به برخی از اظهارات مقامات اسرائیلی درباره‌ی توافق هسته‌ای پرداختند و فرمودند: «برخی صهیونیست‌ها گفته‌اند با توجه به نتایج مذاکرات هسته‌ای، ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده شده‌ایم اما ما به آنها می‌گوییم شما ۲۵ سال آینده را اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

درخواست اتحاد در برابر “تروریسم و تهاجم” ایران

نتانیاهو  که به شدت از این بیانات رهبر انقلاب ترسیده است، در بخشی دیگر از اظهارات خود گفت: جامعه جهانی باید در برابر آن‌چه وی آن را “تروریسم و تهاجم” ایران خواند، بایستد. او گفت بر اساس آن‌چه از اظهارات رهبر جمهوری اسلامی استنباط می‌شود این است که “تمامی کشورهای مسئول باید برای متوقف کردن تروریسم و سیاست‌های تهاجم‌آمیز ایران همکاری کنند.” نتانیاهو تاثیر توافق هسته‌ای را بر سیاست‌های خصمانه ایران فزاینده خواند.

این در حالی است که نتانیاهو طی جنگ های نیابتی که در منطقه به راه انداخته است، دست خود را به خون هزاران کودک، زن و مرد آغشته کرده است و امروز با توجه به شناختی که از رهبر انقلاب و وعده های ایشان دارد، با اضطرابی عجیب در پی هماهنگ کردن کشورها برای دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی است.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا