رئیس شورای هیئت های مذهبی فریدونکنار

هیئات مذهبی امن ترین مکان برای جوانان است و آنها را بیمه می کند

به گزارش بصیر، ابوالقاسم فرجی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: در شب هشتم محرم هیئات مذهبی برنامه های خود را تعطیل و در کنار قبور مطهر ۵ شهید گمنام در مصلی قدس فریدونکنار با حضور جوانان پرشور و مسئولین اقامه عزا نمودند.

وی از برگزاری سوگواره نقاشی عاشورائیان در صبح تاسوعا توسط هیئت انصار الحسین شهرستان خبر داد و عنوان داشت: در همین روز مجلس عزاداری و سخنرانی توسط هیئت محوری شهرستان امام حسن مجتبی در حسینیه مسجد حضرت ولیعصر فریدونکنار با حضور خیل عزاداران برگزار گردید.

رئیس شورای هیئت های مذهبی فریدونکنار از برگزاری ۴ مجلس شیرخوارگان در شهرستان در اولین جمعه ماه محرم خبر داد و تصریح کرد: برای اولین بار توسط هیئت انصارالحسین مسجد امام حسین مراسم مقتل خوانی در صبح تاسوعا با حضور حضرت آیت الله سید مجتبی بهشتی و ذاکر اهل بیت در حسینیه هیئت برگزار شد.

وی از بازدید و سرکشی به همراه اعضای شورای هیئات مذهبی و معاونت سازمان تبلیغات از هیئت های شهر و روستا خبر داد و اذعان داشت: ایستگاه های صلواتی متعددی از سومین روز ماه محرم تا عصر روز عاشورا در سطح شهرستان ایجاد گردد.

رئیس شورای هیئت های مذهبی فریدونکنار با تاکید بر اینکه حسینیه ها و هیئات مذهبی امن ترین مکان برای جوانان است، خاطرنشان کرد: هیئات در طی سال با برگزاری جلسات تفسیر قرآن و نهج البلاغه، سخنرانی، گرامیداشت ایام ها و مناسبت ها، اعتکاف، آموزش تحکیم خانواده، احکام و فقه اسلامی جوانان را با معارف دینی و اسلامی اشنا و بیمه می کنند.

فرجی از عملکرد بسیار خوب سومین دوره شورای هیئات مذهبی تقدیر و تجلیل کرد و عنوان داشت: این شورا بدون کوچکترین چشم داشت مدال نوکری اهل بیت را در سینه داشت و همیشه سعی بر برگزاری برنامه های محوری و تاثیرگذار در سطح منطقه نمود و در این راستا از تمام توان و پتانسیل خود برای حمایت هیئت های مذهبی استفاده کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم شورای دوره چهارم با توان مضاعف تر و اخلاص و اختصاص زمان بیشتر بتواند در این مسیر موفق تر گام بردارد تا مورد رضای خداوند و اهل بیت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا