سرپرست نمایندگی صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار

۲۶۵قالیباف در فریدونکنار فعالیت می‌کنند/پرداخت بیش از یک میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان

بصیر، اسماعیل اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، با اشاره به عملکرد ۳ ساله اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار، اظهار کرد: در دولت تدبیر ۴۵۸ پروانه کسب، در این شهرستان صادر شده که از این تعداد ۱۹ پروانه کسب ایثارگری بوده است.
وی با اشاره به اینکه از ۱۰ هزار و ۴۶۲ واحد صنفی و تولیدی بازرسی به عمل آمده است، تصریح کرد: هزار و ۱۳۳ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد که ارزش ریالی این پرونده‌ها ۲۱ میلیارد و ۱۹۱ هزار و ۳۲۰ ریال بوده است.
سرپرست نمایندگی صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار با بیان اینکه ۲۶۵ قالیباف در این شهرستان در حال فعالیت هستند، گفت: ۲۰۷ نفر قالیباف در فریدونکنار بیمه هستند و ۱۰ نفر نیز برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که ارزش ریالی تسهیلات پرداختی به آنها ۲۶۰ میلیون ریال بوده است.
اسماعیلی با اشاره به اینکه ۸ واحد تولیدی برای دریافت بسته رونق تولید در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند، خاطرنشان کرد: ۲ واحد تولیدی برای دریافت این بسته رونق تولید به بانک‌ها معرفی شدند که ارزش ریالی آنها حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.
وی با بیان اینکه تعداد افراد ثبت نام کننده در سامانه یکپارچه مرزنشینان برای دریافت سهمیه ارزی به هزار و ۴۲۹ خانوار رسید، گفت: تا به امروز ارزش صادرات از سوی شرکت تعاونی مرزنشینان ۵۶ میلیون و ارزش واردات این شرکت تعاونی دو میلیون و ۱۰۰ هزار دلار بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا