وزیر کشور: تکذیب شایعه فوت ۸ نفر در مازندران

به گزارش بصیر به نقل از صدخبر، عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در حاشیه سفر به قم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «با توجه به دیدارهای خصوصی شما با مراجع عظام گفته می‌شود شما حامل پیامی از سوی رئیس جمهور بودید، این مسئله تا چه حد صحت دارد؟»، اظهار داشت: پیام ما التماس دعا از محضر این بزرگواران بود که بتوانیم با قوت به کارمان ادامه دهیم ضمن اینکه حامل سلام دکتر روحانی نیز بودیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود که ۸ تن از هم‌وطنانمان به علت بحران سرمای استان مازندران جان خود را از دست دادند گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چه برنامه‌ای برای رسیدگی به مناطق بحرانی شمالی دارید، اظهار داشت: قبلا اقدامات را توضیح دادیم و رادیو و تلوزیون هم پخش کرده است.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص لزوم توجه به شاخص‌های وی‍‍ژه قم در تخصیص اعتبارات اظهار داشت: توزیع اعتبارات تابع قوانین و مقررات است و شرایط خاص خود دارد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه توزیع اعتبارات مبتنی بر شاخص‌هایی است، ابراز داشت: ویژگی‌های استان قم در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه خواهند بود ضمن اینکه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز به دنبال احقاق حقوق مردم هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا