گشتی اجمالی در سال 1393/ مهم‌ترین مطالبه شهریوری بصیرنیوز از مسئولان؛

سدمعبر مانع جذب توریست در فریدونکنار می‌شود/ کسبه با شهرداری همراه شوند

بصیر، این خبر در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ در پایگاه جامع اطلاع‌رسانی بصیر منتشر شد:

علی خان‌بابایی در جلسه سدمعبر در سالن اجتماعات شهرداری فریدونکنار، اظهار داشت: پیاده‌روهای ما شرایط کاملا مطلوبی ندارند و حال این مورد را به سد‌معبر از سوی فروشندگان اجناس اضافه کنید، قطعا شاهد یکسری مشکلات در شهرستان می‌شویم.

وی با بیان اینکه معابر جز اموال عمومی شهرداری است، اذعان داشت: متاسفانه به دلیل اینکه این سدمعابر موجب می‌شود سیمای زیبا شهر از بین رود، توریست و مسافر کمتری در فریدونکنار حاضر شوند و این به ضرر این شهرستان است.

خان بابایی تصریح کرد: ما همواره به دنبال تعامل با کسبه‌های اصناف هستیم اما می‌خواهیم این‌بار مغازه داران با ما همراه شوند و این مشکل بزرگ برطرف شود.

شهردار فریدونکنار با اشاره به اینکه با کمبود نیرو برای جلوگیری از سدمعبر رو‌به‌رو هستیم، گفت: متاسفانه تعدادی از مغازه‌داران اقدام به نصب سایه روشن، تابلو و ستون کرده‌اند که این امر کاملا ممنوع است و منظر شهر را بسیار زشت می‌کند و ما نیز قطعا با آنها برخورد می‌کنیم.

این موارد در حالی بیان شده است که بعدها شاهد اقدام‌های صددرصد برعکس آن از سوی شهرداری بوده‌ایم و حتی در مصاحبه‌ای سدمعبر را بی‌قانونی از سوی دستفروشان متخلف نمی‌داند.

به هر حال پایگاه خبری بصیر لازم به یادآوری این خبر دانست تا مسئولانی که خود روزی از ضرر شهر و مردم آن سخن گفته بودند بدانند که اقدامی در این زمینه صورت نپذیرفته است و مردم به ویژه کسبه همچنان منتظرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا