سرعت ۲۰۰ مترمکعبی بر ثانیه‌ای دبی آب در سیل محمودآباد/آب‌گرفتگی ۷ روستا

بصیر،سیف‌الله فرزانه در مورد خسارت‌های وارده به این شهرستان طی سیل اخیر با اشاره به اینکه در سیل و سیلاب روز گذشته که بسیاری از شهرهای مازندران را درگیر خود کرد، محمودآباد نیز با آب‌گرفتگی و خسارت‌هایی همراه بود، اظهار کرد: آب‌گرفتگی منازل و تخریب راه‌های دسترسی مردم با وقوع سیل در بخش سرخرود را شاهد بودیم، هرچند بخش زیادی از زمین‌های کشاورزی و آب‌بندان‌های این بخش روز گذشته خسارت زیادی به خود دید.

وی تصریح کرد: صبح روز گذشته پس از ریزش شدید باران اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان محمودآباد با سرعت در مناطق حادثه‌دیده حاضر شدند.

فرماندار محمودآباد با اشاره به به‌کارگیری همه امکانات شهری و ماشین‌آلات شهرداری سرخرود، راه و شهرسازی محمودآباد، هلال احمر و نیروی مقاومت بسیج و سپاه گفت: با همکاری ادارات و نهادها امدادرسانی به مردم از ساعت‌های اولیه بروز سیل و سیلاب در صبح روز گذشته آغاز شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران محمودآباد با تاکید بر اینکه این شهرستان در پایین‌دست رود بزرگ هراز واقع شده است، خاطرنشان کرد: در برآورد مسئولان سرعت آب در سیل محمودآباد به حدود ۲۰۰ متر مکعب می‌رسید که با این شدت آب تخریب راه روستایی نوده به جمشیدآباد، پل روگذر روستا و آب‌گرفتگی هفت روستا را شاهد بودیم.

فرزانه گفت: در این بین روستاهایی همانند گل‌محله، سیرجارون، میرده علیا، افراسرا، میرده سفلا و اسلام‌محله آسیب دیدند.

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا