گواردیولا: وضعیت بایرن بحرانی شده

بصیر،پپ گواردیولا، وضعیت فعلی تیمش به خاطر بالا رفتن شمار بازیکنان مصدوم باواریایی‌ها را نگران‌کننده و بحرانی دانست.

گواردیولا که اخیراً مهدی بن‌عطیه، مدافع مراکشی خود را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است، در خصوص وضعیتی که تیمش دارد، اظهار داشت: وضعیت ما بحرانی است، واقعاً بحرانی است اما ما با همین وضعیت هم دوام می‌‌آوریم. اگر لازم باشد با همین وضعیت تا پایان فصل هم خواهیم جنگید. من به تیمم اعتماد فراوانی دارم، به خصوص که در دو بازی گذشته چیزهای فراوانی درباره آن فهمیدم.

با اضافه شدن بن‌عطیه به فهرست مصدومان بایرن مونیخ، گواردیولا اکنون تنها ۱۴ بازیکن آماده برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش در اختیار دارد. او افزود: در زندگی‌ام هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم و هرگز پیش نیامده بود که یک بحران مصدومیت در این حد و اندازه داشته باشم، هرچند تیمم با وجود در اختیار نداشتن تعدادی از بازیکنان کلیدی‌‌اش موفقیت‌هایی کسب می‌کند که حیرت‌آور است.

فهرست بلند بالای مصدومان بایرن مونیخ شامل بازیکنانی مانند آرین روبن، فرانک ریبری، باستین شواین‌اشتایگر، داوید آلابا و خاوی مارتینس بود که بن‌عطیه نیز هفته گذشته به آنها اضافه شد و احتمالاً تا چهار هفته غایب خواهد بود.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها تأکید کرد: ما پیش از این مشکلاتی داشتیم اما حالا آن مشکلات بیشتر شده است. حالا یکی دیگر از مدافعان‌مان را از دست داده‌ایم و این مایه تأسف است. او حتی به بازی برابر پورتو هم نمی‌رسد. حالا چاره‌ای نداریم جز اینکه روی بازیکنانی که داریم تمرکز کنیم. نمی‌دانم این وضعیت چه مدت ادامه خواهد داشت. ما خسته‌‌ایم اما امیدواریم که قدرت روانی‌مان نگذارد این خستگی بر ما چیره شود.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا