افشاگری تخلف آشکار در تیم دایی

به گزارش بصیر به نقل از فارس، عکس جشن تولد سید جلال حسینی که روی سایت باشگاه رفت خارج از بحث شادی هم‌تیمی‌های سیدجلال یک نکته کلیدی و البته قابل تامل داشت. محمدرضا مولایی بدنساز پرسپولیس در حالی که خوشحالی می‌کرد در ردیف اول جلوتر از همه بازیکنان ایستاده بود!

 

حضور مولایی در بین پرسپولیسی‌ها از این بابت جای تعجب داشت که در پرونده اتهام به محسن قهرمانی، مولایی در ردیف اول متهمان قرار داشت و بعد از اعلام رأی کمیته انضباطی از فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.

 

به رأی کمیته انضباطی توجه کنید: «محمدرضا مولایی به جهت دوستی قبلی با محسن قهرمانی، واسطه ایجاد رابطه غیرقانونی وی با عوامل باشگاه راه‌آهن شده و نهایتا انتقال شماره حساب از محسن قهرمانی به مقامات باشگاه راه‌آهن نیز توسط شخص وی صورت پذیرفته است. از این جهت مرتکب رفتار خلاف موازین اخلاقی و انضباطی فوتبالی گردیده، لذا به استناد ماده ۶۲ آیین‌نامه انضباطی فیفا مصوب ۲۰۱۱ میلادی و ماده ۲۱ قانون اخلاق فیفا مصوب سال ۲۰۱۲ میلادی و ماده ۴۰ آیین‌نامه انضباطی ضمن محرومیت شش‌ماهه از کلیه فعالیت‌های مرتبط به فوتبال به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.»

 

جملاتی که در رأی کمیته انضباطی ذکر شده خود گواه همه چیز است. توجه به این نکته که مولایی از کلیه فعالیت‌های مرتبط به فوتبال محروم شده این سوال را در ذهن به‌وجود می‌آورد چطور بدنساز پرسپولیس بدون کوچکترین دغدغه‌ای در کنار این تیم فعالیت می‌کند و خیلی شیک در کنار پرسپولیسی‌ها عکس می‌اندازد و این عکس روی سایت باشگاه هم می‌رود!

 

حضور مولایی محروم در کنار تیم پرسپولیس یک معنا بیشتر ندارد: «مشارکت این مربی با پرسپولیسی‌ها». اما چطور با وجود حکمی که صادر می‌شود و در شرایطی که سایر محرومان این پرونده هیچ فعالیتی در این فوتبال ندارند، بدنساز پرسپولیس با این تیم کار می‌کند!

 

پیش از این هم وقتی کمیته انضباطی حکم به محرومیت مولایی تا اطلاع ثانوی داده بود این مربی در تمرین پرسپولیسی‌ها حاضر می‌شد و به نوعی با پرسپولیسی‌ها مشارکت داشت!

 

با این تفاسیر بحث رصد کردن ماموران انضباطی در لیگ و فعالیت‌های باشگاه‌ها بی‌معنی می‌شود و برای چندمین بار این ذهنیت را برای فوتبالی‌ها به‌وجود می‌آورد که تنها منبع و مرجع رسیدگی کمیته انضباطی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال برنامه ۹۰ است!

 

موقعی چشم و گوش این مسئولان تیز می‌شود که عادل فردوسی‌پور به اتفاقی در این فوتبال حساسیت نشان می‌دهد و برایش مهم است که کدام داور به طرف کدام تیم غش کرده وگرنه اگر خلاف این ادعا بود و مسئولان انضباطی به اتفاقات پیش آمده حساس بودند یعنی یک بار متوجه حضور غیرقانونی بدنساز پرسپولیس در کنار این تیم نمی‌شدند.

 

اگر اسماعیل حسن‌زاده این‌بار هم با پاسخ: «به شما ربطی ندارد» پاسخ سوالات را نمی‌دهد بهتر است جوابگوی تمام ابهامات پیش آمده باشد و بگوید محمدرضا مولایی در کنار تیم پرسپولیس چه‌کار می‌کند. اگر این مربی از کلیه فعالیت‌های فوتبال محروم است چطور در باشگاه پرسپولیس رفت و آمد می‌کند؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا