نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار

دشمن از حضور مردم در اردوهای راهیان نور می ترسد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام حجت الله نجار فیروزجایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: اردوهای راهیان نور با فرهنگ و اندیشه اسلامی همه مسلمانان جمهوری اسلامی ایران پیوند قلبی خورده و در وجود مردم کشور نهادینه گشته است.

IMG_3333

وی با اشاره به تبلیغات ضد فرهنگی دشمن در رابطه با اعزام به این مناطق عملیاتی اذعان داشت: اردوهای راهیان نور موجب آرامش قلوب مومنین و مردمی می گردد که پس از بیش از ۳ دهه هنوز هم با حضوری حماسی در تمام صحنه ها از ولایت و رهبری حمایت می کنند و این تبلیغات دشمن نه تنها این حضور را کم رنگ نمی کند بلکه موجب حضور حداکثری مردم در این مناطق می گردد.

نجار ادامه داد: دشمن همواره دشمنی خود را حفظ می کند و با شیوه ها و برنامه های متفاوت به دنبال نازیبا جلوه دادن حضور مردم در تمام صحنه هاست و این مردم شریف ایران هستند که تمام فتنه های ایجاد شده از سوی آنها را خنثی می کنند و نقشه های آنها را بر باد می دهند.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار همچنین افزود: همانطوریکه در ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدای ما دشمن را به زانو در آوردند بر ما نیز امروز وظیفه است که مثل آنها دشمن را به زانو در بیاوریم و کاری کنیم که آنها جز به تسلیم در برابر ما فکر نکنند و ترفندهای آنها که به وسیله رسانه های منتسب به آنها تبلیغ می شود نقش بر آب است.

نجار افزود: ملت ما می داند و بصیرت دارد که چه باید بکند تا مرام شهدا باقی بماند و رفتن کاروانها به راهیان نور فلسفه ای جز بصیرت افزایی و حمایت قاطع از رهبری ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال متفاوت تر از سالهای گذشته مردم استقبال خوبی از این کار فرهنگی خواهند داشت و همه ملت خصوصا رزمندگان، بسیجیان و خانواده شهدا این امر را ثابت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا