هر سال همین وعده؛ رئیس جمهور وعده‌ها ! سال نو مبارک

بصیر، وعده‌های رونق اقتصادی روحانی از زمان حضورش در مسند ریاست جمهوری همچنان تداوم دارد و از عملیاتی شدن آن خبری نیست.

دولت یازدهم که با وعده رفع مشکلات اقتصادی توانست آرای مردم را به سمت و سوی خودش جذب کند همچنان برای حفظ این فضا همه وعده‌های اقتصادی خویش را تکرار کرده و هر سال نیز این وعده را تمدید می‎کند و به‌نوعی این قول‌های دولت به وعده سرخرمن مبدل شد.

حسن روحانی در مراسم روز جهانی کارگر در تهران اظهار کرد: دولت تدبیر و امید مصم است که سال ۱۳۹۳ را سال رونق تولید و شکستن رکود اقتصادی اعلام کند.

رئیس جمهور در ابتدای سال ۱۳۹۴ و در جلسه هیئت دولت نیز بیان کرد: سال جدید سال رونق تولید خواهد بود، همه ما باید تلاش کنیم و همه مسئولان در سراسر کشور در بخش‌های خودشان شاهد رونق باشیم در بخش تولید و کنار تولید زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

وی در دیگر قول‌های خویش در جمع مردم یزد نیز صحبت‌های ایجاد رونق اقتصادی را دوباره تکرار کرده و اینگونه اظهار کرد: با وجود همه مشکلات به مردم عزیز ایران و مردم بزرگ یزد قول می دهم که سال ۱۳۹۵ سال رونق اقتصادی ایران خواهد بود.

روحانی در پیام نوروزی سال ۱۳۹۵ گفت: هم‌اکنون در سال ۹۵ که سال امید و تلاش ما است، بی‌تردید همه ما می‌توانیم ایرانی را بسازیم که شایسته این ملت بزرگ است.

من باز هم دستم را به سوی ملت بزرگ ایران دراز می‌کنم؛ امیدوارم و مطمئنم که با همکاری یکدیگر و با تلاش و کوشش داخلی و با تعامل سازنده با جهان می‌توانیم در مسیر رونق، تلاش و رشد و فعالیت اقتصادی قرار بگیریم. ان‌شاءالله خواهیم توانست با کمک یکدیگر به رشد دو برابری متوسط ۱۰ ساله گذشته برسیم.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا