سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

رای ۶۵ درصدی منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار افتخارآمیز بود/لزوم آمادگی دستگاه‌ها برای استقبال از ماه رمضان و نوروز

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه رای 65 درصدی منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار افتخارآمیز بوده است بر لزوم آمادگی دستگاه‌ها برای استقبال از ماه رمضان و نوروز تاکید کرد.

به گزارش بصیرنیوز، مسیب میررمضانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: در انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم با حضور پرشور مردم افتخاری بزرگ برای فریدونکنار رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه رای نماینده منتخب مردم فریدونکنار و بابلسر نیز افتخارآمیز بوده است، خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که مردم حوزه انتخابیه انتخاب کردند با ۶۵ درصد رای آورد که این درصد آرا کم سابقه بوده و نشان از اعتماد مردم به تداوم خدمت دارد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه با تعامل باید فصل خوبی را رقم بزنیم، تصریح کرد:  ادارات در زمینه امر به معروف باید عملکرد مطلوب‌تری داشته باشند و و دستگاه‌ها باید خود را مقید به ارزش‌های اسلامی و انقلابی بدانند.

میررمضانی با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز که باید تدابیر مناسب با این ایام صورت گیرد، یادآورشد: به هیچ عنوان در ادارات از کسی سوال نمی‌کنیم که آیا روزه دارد یا خیر اما وظیفه دارم که جلوی حرمت‌شکنی را بگیرم.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها لازم است در ایام عید نوروز محیط مناسبی را برای صرف غذا مسافران در تفرجگاه‌ها مهیا کنند تا هم این گرشگران دچار مشکل نشوند و هم اینکه حرمت ماه رمضان حفظ شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تاکید کرد: ماه مبارک رمضان بسیار با ارزش است که ما باید از ارزش‌های این ماه صیانت کرده و شعائر ماه رمضان نیاز به جهاد تبیین دارد.

میررمضانی با تذکر به ادارات که باید بر روی امورات خود حساسیت داشته باشند گفت: اگر ما وظایف خود را به درستی انجام دهیم نیاز به تذکر نداریم.

وی با اشاره به اینکه بنده در زمینه امورات فرهنگی حرف دارم، اظهارکرد: نیاز است جلسات مجزا در زمینه مباحث فرهنگی برگزار شود چراکه بنده به‌صورت برنامه‌ای در زمینه مسائل فرهنگی حرف دارم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار بر لزوم آمادگی دستگاه‌ها در آستانه نوروز تاکید و خاطرنشان کرد: خدمات باید در آستانه نوروز مطلوب‌تر باشد و دستگاه‌ها باید شرایط را برای مسافران نوروزی فراهم کنند.

میررمضانی تصریح کرد: اداره گردشگری باید نظارت بیشتری بر اماکن خود داشته باشند تا شاهد افزایش بی رویه قیمت ها نباشیم.

وی در پایان با اشاره به مباحث رباخواری و شرط‌بندی گفت: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی نسبت به سایت‌های شرط‌بندی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا