رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فریدونکنار

فعالیت ۲۶ موسسه قرآنی در شهرستان فریدونکنار

به گزارش بصیر، حجت الاسلام محمد علی ابراهیم نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه گفتمان دینی را همچون سنوات گذشته برگزار می کنیم.

وی اذعان داشت: سه مدرسه را به عنوان سه پایگاه خود انتخاب کرده ایم و در هر پایگاه ۷ برنامه را برگزار می نمائیم.

ابراهیم نژاد تصریح کرد: برنامه ای را با عنوان گفتار ماه به صورت ماهانه برگزار می نمائیم و از اساتید استانی و کشوری استفاده می نمائیم و در موضوعات مختلفی چون سبک زندگی و در حضور نخبگان برنامه ای را شکل می دهیم.

وی افزود: در قالب هیئات و تشکل های دینی نیز برای جوانان برنامه های خوبی را برگزار می کنیم، همچنین بیش از ۲۶ خانه و موسسه قرآنی در شهرستان مشغول به فعالیت می باشند که برای تمامی این موسسات قرآنی برنامه مرتب و منظم ماهانه تشکیل می دهیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فریدونکنار در ادامه تصریح کرد: برنامه هایمان را در مناسبت هایی چون ۹ دی و یوم الله ۲۲ بهمن نیز دایر می کنیم و سازمان تبلیغات فریدونکنار همواره در تمام صحنه ها حضوری فعال دارد.

ابراهیم نژاد خاطرنشان کرد: مبلغ های بومی و مبلغ شهرستانی مقیم قم برای تبلیغ به شهرستان می آوریم، همچنین در ایام های متفاوت همچون دهه فجر و یا ماه های محرم و رمشان نیز از این عزیزان به درخواست مسئولین مساجد و هیئات نیز استفاده می نمائیم.

وی با اشاره به تشکیل انجمن مداحان به خبرنگار ما گفت: مداحان و شعرای مذهبی این شهرستان نیز در قالب انجمن مداحان هر ماه به صورت مرتب برنامه دارند و قبل از شروع مناسبت ها نیز جهت هماهنگی بیشتر تشکیل جلسه می دهند، همچنین مداحان کلاس های مختلف آموزش نیز دارند و اساتید مختلف استانی و کشوری در این زمینه استفاده می کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا