اختصاصی/ بی قانونی این بار از ستاد سوخت کشور سر زد

ابطال یکطرفه کارتهای سوخت رانندگان فریدونکناری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، مهدی باقرزاده فریدونی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: مأموریت مهم و خطیر ستاد سوخت کشور صدور، ابطال وجایگزینی کارتهای سوخت رانندگان تاکسی تلفنی(آژانس های مسافربری) می باشد.

وی تصریح کرد: اخیراً چند ماهی است که این ستاد بدون درنظر گرفتن مصالح و شرایط ویژه قشر زحمت کش وپرمسئولیت وحساس که بخش اعظمی از حمل ونقل کشور بر دوش این طبقه نسبتاً محروم ومستضعف می باشدکه اکثریت مطلق این جامعه وخانواده های تحت حمایت ازاین ناحیه ارتزاق می نمایند، بدون هماهنگی وکسب نظریه ازاتحادیه مربوطه، کارت سوخت برخی از رانندگان را به صورت یکطرفه باطل نموده و متأسفانه جایگزینی هم برای کارتهای ابطال شده نمی نمایند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار در ادامه افزود: شایان توجه است رانندگان مذکور به غیرازحمایت سوخت، از هیچ چتر حمایتی دیگری ( بیمه بیکاری، تعویض خودروهای فرسوده همانند تاکسی های شهری و … ) بهره مند نمی باشند.

باقرزاده در پایان خاطرنشان کرد: حال که این قشر ونهادهای نظراتی وحاکمیتی مربوطه به آن در راستای مأموریت های محوله ذاتی وتصمیمات متخذه متولیان امربخش فراگیری ازبحران حمل ونقل کشور رابه دوش می کشند، بی مهری غریبی است که بدون رعایت سلسله مراتب وکسب نظریه کارشناسی وفنی اتحادیه های متولی این قشر، یک سویه ویکجانبه نسبت به ابطال کارت سوخت اعمال سلیقه گردد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا