اختصاصی، خبر تکمیلی/ در ساعت 23 امشب روی داد

حضور فرماندار فریدونکنار در اداره گاز / مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، فریدونکنار در روز جاری با افت فشار گاز روبه رو گردید و این افت فشار در شب هنگام تشدید شد و موجب قطع گاز برخی منازل مردم گردید.

بر اساس این گزارش علی قاسمی فرماندار فریدونکنار در ساعت ۲۳ شب یاد شده در محل اداره گاز این شهرستان حاضر شد و از نزدیک بر امر فعالیت و تلاش نیروهای اداره گاز به منظور تامین گاز مصارف خانگی نظارت کرد.

به گزارش بصیر علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر و تشکر از خدمات همه دستگاه های اجرایی از جمله، برق، آب، مخابرات، شهرداری، راه و شهرسازی و دهیاری ها از تلاش اداره گاز شهرستان نیز تقدیر و تشکر کرد.

قاسمی همچنین از همکاری و مشارکت مردم فریدونکنار در سطح روستا به منظور بازگشایی مسیر در محور مواصلاتی روستایی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

فرماندار فریدونکنار در ادامه تصریح کرد: در روز یکشنبه هفته جاری مسیر جاده های روستایی در بخش مرکزی مسدود شد که با تلاش راهداری و دهیاری ها بازگشایی گردید، همچنین برق ۹ روستا در روز یاد شده قطع گردید که با تلاش نیروهای برق و پس از چند ساعت مجددا وصل گردید.

قاسمی همچنین گفت: در شرایط بحرانی هدف ما تامین گاز مصارف خانگی است و به ترتیب اولویت های گازهای ادارات، کارخانجات و واحدهای تولیدی، مدارس، واحد های خبازی، مراکز اقامتی و رفاهی قطع می شود که این مساله در جلسات متعدد مدیریت بحران و شورای اداری در ماه های گذشته تاکید و به دستگاه ها اطلاع رسانی گردید.

وی با بیان اینکه زمانی که سرمای شدید در کشور اتفاق می افتد باید منتظر افت فشار گاز باشیم، گفت: زمانی که مصرف گاز در کل کشور افزایش می یابد همه شهرهای کشور که در معرض استفاده از گاز طبیعی هستند با افت فشار روبه رو می شوند، تولید نسبت به مصرف جوابگو نمی باشد.

قاسمی ضمن شکر از پرسنل خدوم اداره گاز فریدونکنار اظهار داشت: تمامی پرسنل اداره گاز فریدونکنار به صورت ۲۴ ساعته آماده باش هستند و به محض قطع شدن گاز و آگاهی به محل اعزام می شوند و مشکل را برطرف می کنند.

وی تاکید کرد: در شرایط حاضر باید این موضوع را مدیریت کنیم و مواظبت از ایستگاه ها و تاسیساتمان را در دستور کار خود قرار دهیم تا مشکلی برای هموطنان عزیز در این شهرستان ایجاد نشود.

فرماندار فریدونکنار در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که گاز مردم این شهرستان به طور کامل قطع شود خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد که همچین موضوعی اتفاق نیفتد.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبات ستاد بحران همه صنایع غیرخانگی باید دوگانه سوز باشند و از سالها قبل این موضوع را متذکر شده بودیم و در هر حال امروز در صورت نیاز و برای تامین گاز مصرفی مردم در منازل گاز آنها را قطع خواهیم.

قاسمی در پایان از مردم این شهرستان خواست تا جایی که ممکن است در مصرف گاز در فریدونکنار صرفه جویی کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا