سازمان بهداشت جهانی سن باروری را بین ۱۵ تا ۴۵سال اعلام کرده اما در ایران می‌گویند تا سن ۳۵ سال!

بصير،

فرشته روح افزا صبح امروز در جمع خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان شمالی در مشهد با اشاره به هجمه دشمن علیه بانوان گفت: بعد از بحث هسته‌ای، کشور ما به دلیل مسائل زنان مورد هجمه قرار گرفته است که متاسفانه این هجمه فرهنگی از طرف معاونت زنان و وزارت ارشاد نیز وجود دارد.

وی با انتقاد از دعوت رونی کلمن به ایران بیان داشت: ما خواستار احداث سالن‌های ورزشی مخصوص بانوان هستیم؛ اما با قرص و داروهای نیروزا و مغایرت‌های فرهنگی مخالفیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تلاش‌ها برای ورود بانوان به باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: آیا درد زن امروز ما این است که در ورزشگاه‌ها صوت و جیغ بزنند؟ آیا مشکل مسکن، ازدواج و اشتغال بانوان حل شده که به دنبال این موارد هستیم؟

روح افزا تاکید کرد: شادی بانوان قابل تقدیر است؛ اما چرا در مقابل نامحرم؟ این با ارزش‌های دینی و فرهنگی ما مغایرت دارد؛ من مخالف شادی زنان در ورزشگاه‌ها نیستم؛ اما زیرساخت‌های لازم باید فراهم شود و باید دانست که از این اختلاط چه کسی سود خواهد برد؟

وی با انتقاد از وضع شیوه‌های استخدامی بانوان گفت: ما با اشتغال زنان مخالف نیستیم؛ اما مکان و چگونگی آن مهم است برخی فضاها نه باعث رشد بانوان بلکه باعث افت آنان خواهد شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از برگزاری کنسرت در دانشگاه فردوسی تصریح کرد: بنده در دانشگاه‌های خارج از کشور هم درس خوانده و هم تدریس کرده‌ام؛ اما ندیدم در فضای دانشگاه کنسرت گذاشته شود.

روح افزا با انتقاد از برابری جنسیتی ادامه داد: برابری جنسیتی به نفع زن نیست، چون مغایر با فیزیک زن است. من به عنوان مدافع حقوق زنان می‌گویم دولت به جای برطرف کردن تورم و افزایش حقوق مردان برابری اشتغال برای زنان در نظر گرفته که این امر کانون خانواده را متزلزل می‌کند و تربیت فرزندان را تحت شعال قرار می‌دهد.

وی شان زن را از دیدگاه اسلام بلندمرتبه داسنت و افزود: امام خمینی(ره) درباره حضرت زهرا(س) می‌فرمایند زن و قرآن انسان ساز است. اگر ما قرآن را قبول داریم باید این نکته را در نظر داشته باشیم که فیزیک بدنی زن و مرد با هم متفاوت است چون زن می‌تواند انسان پروری کند؛ اما مرد از این کار عاجز است. زنان در کنار پیامبران در صحنه‌های مختلف همواره حضور داشتند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بحران جمعیت در آینده تصریح کرد: سازمان بهداشت جهانی WHO می‌گوید سن باروری بین ۱۵ تا ۴۵سال است؛ اما در رسانه‌های ما گفته می‌شود از سن ۳۵ سالگی به بالا احتمال عقب افتادگی برای کودک وجود دارد.

روح افزا خطاب به دانشجویان از آنان درخواست کرد که کرسی‌های آزاد اندیشی را در دانشگاه‌ها برقرار کنند.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که در دانشگاه‌های کشورهای خارجی وجود دارد، گفت: در یکی از ایالت‌های آمریکا حتی ناخن لاک زده و مصنوعی ممنوع است، در کشورهای دیگر برای ورود دانشجویان به سایت دانشگاه محدودیت‌هایی وجود دارد؛ اما در ایران این دسترسی بدون محدودیت است که این امر صحیح نیست.

snn.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا