شهردار فریدونکنار مطرح کرد:

کارشکنی بازاریان موجب کندی سرعت کار سنگ‌فرش بازار روز فریدونکنار

شهردار فریدونکنار با گلایه از برخی بازاریان که به‌دنبال کارشکنی هستند گفت: درحالی که کار پروژه درحال انجام است اما آن‌ها حاضر به همکاری نیستند.

به گزارش بصیرنیوز، علی خان‌بابایی شهردار فریدونکنار در نهمین جلسه شورای اداری فریدونکنار با اشاره به اینکه  شهرداری فریدونکنار ۱۱ پروژه در دست اقدام دارد، اظهارکرد: به علت اینکه انتخاب پیمانکار سامانه‌ای شده دیگر دستگاه اجرایی دخالت چندانی در این موضوع ندارد و بر اساس مصالح و قیمتی که در سامانه قرار گرفته قرارداد بسته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه سنگ‌فرش بازار روز هزار و ۵۰۰ متر مساحت دارد که برای آن سه میلیارد اعتبار درنظر گرفته شده و برای اینکه شبکه آب موجود در بازار فرسوده بوده و پس از اجرای سنگ‌فرش دوباره کنده کاری نکنند اقدام به تعویض این شبکه کردیم که باری بر روی این پروژه شد و با هزینه شهرداری انشعاب آب به تمامی مغازه‌ها داده شد.

شهردار فریدونکنار تصریح کرد: همچنین سیم‌های برق بازار که نمای بدی به آن منطقه داده بود با هزینه شهرداری تبدیل به کابل شد که این کار کاهش خطرات احتمالی مانند آتش‌سوزی را نیز به همراه خواهد داشت.

خان‌بابایی یادآورشد: زیرسازی خوبی در بازار انجام گرفته و تا هشت تُن ظرفیت ماشین و حمل بار را دارد و همچنین اگو که زیر بازار کار شده بسیار مناسب است.

وی ادامه داد: پس از پایان پروژه سنگ‌فرش، سیاست‌گذاری درخصوص حریم مغازه‌ها اجرا خواهد شد .

شهردار فریدونکنار با گلایه از برخی بازاریان که به‌دنبال کارشکنی هستند گفت: متاسفانه برخی از کسبه‌ها درحال کارشکنی هستند و درحالی که کار پروژه درحال انجام است اما آن‌ها حاضر به همکاری نیستند و به محض اینکه بنّا سنگفرش را نصب کرد برخی از این کسبه‌ها روی آن راه می‌روند که این کارها در شان آن‌ها نیست.

خان‌بابایی افزود: یک سوم کف‌پوش بازار انجام شده و دو سوم آن مانده که تمام تلاش خود را برای اتمام آن انجام می‌دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا