اختصاصی (9)/گزارش بصیر از راهپیمایی 22 بهمن در فریدونکنار- قسمت اول

شکوه حضور حماسی مردم و مسئولین

 

 

همزمان با فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی اسلام بر استکبار، پیروزی حق بر باطل و روز به گل نشستن کشتی استبداد در باتلاق مردمی جمهوری اسلامی ایران، مردم ولایتمدار شهرستان فریدونکنار پا به پای دیار شهید خیز استان مازندران و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به خیابان ها آمدند و بار دیگر آب سردی بر آتش نقشه های خبیث استکبار ریختند و با فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل لرزه بر اندام مستکبرین جهانی شیطان صفت انداختند.

به همین مناسبت خبرنگار بصیر در جمع این مردم ولایی و مسئولین شهرستان حاضر شد و با آنها به گفتگو پرداخت.

حجت الاسلام جلالی امام جمعه فریدونکنار در حاشیه این راهپیمایی گفت: امروز حضور مردم نسبت به سال های گذشته بسیار پرشورتر شده است و مردم با عشق و علاقه حضور پیدا کرده اند.

وی تصریح کرد: پیام این حضور همان شعار آمریکا مرگ بر نیرنگ توست و ما تا آخرین قطره خون در دفاع از انقلاب اسلامی حمایت از رهبری را ادامه می دهیم.

عصمتی معاون فرماندار فریدونکنار نیز گفت: این حضور پرشور مردم نشان از همبستگی ملت، مردم و مسئولین برای حمایت از ولایت فقیه دارد.

وی افزود: استکبار جهانی همواره به دنبال کمرنگ جلوه دادن این حضور هستند اما همواره ملت ایران این موضوع را به جهانیان ثابت کرده اند که در تمامی صحنه های انقلاب حاضرند، این حضور قدرت چانه زنی ملت را بالا می برد.

میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونکنار نیز گفت: امروز گرامیداشت ۳۵ سال عزت و سربلندی ایران در سایه قرآن کریم به منظور نکوداشت دلاورمردی های دوران گذشته امام (ره) و همه کسانی است ایشان را برای اجرای قیام مردمی سال ۵۷ همراهی کردند.

وی افزود: از همه مهمتر گزینه روی میز ملت ایران همان قدرت نرم جمهوری اسلامی شعار مرگ بر آمریکاست و ما در مقابل همه زیاده خواهی های دشمنان، استکبار و همه کسانی که در مقابل جمهوری اسلامی قد علم کرده اند امروز گرامی می داریم.

مالایی جانباز انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت: امروز برای من تداعی کننده ایام انقلاب اسلامی است، پیام این حضور همان مرگ بر آمریکاست و مهمترین گزینه روی میز ما مردمی هستند که امروز در اینجا حاضرند.

حجت اسلام نجار نماینده ولی فقیه سپاه نیز اذعان داشت: با این حضور تودهنی محکمی به آمریکا و ایادی استکبار زده ایم و آنها باید بدانند گزینه های روی میزشان هیچ جوابی نخواهد داد، این راهپیمایی خاطرات انقلاب را تداعی می کند، افراد فقط عوض شده اند اما اعتقادات و آرمانها همان اعتقادات گذشته است.

حجت الاسلام ابراهیم نژاد رئیس سازمان تبلیغات فریدونکنار گفت: امسال چهارمین راهپیمایی است که من در فریدونکنار برگزار می کنم اما هرگز چنین جمعیتی ندیدم.

وی افزود: گزینه روی میز ایران حضور مردم و زدن بر دهان آمریکاست، گزینه نظامی ایران اسلامی همانند دفاع مقدس حضور در این راهپیمایی ها و شعار مرگ بر آمریکاست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا