رئیس هیئت مدیره باشگاه دانش فریدونکنار:

تربیت ۱۷ ملی‌پوش از تیم دانش فریدونکنار/ مسئولان از باشگاه‌های ورزشی حمایت کنند

بصیر، هادی اختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: تیم فوتبال دانش فریدونکنار در دو رده سنی در رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول کشور به میدان می‌رود.
وی با بیان اینکه برای شهرستان کوچکی مانند فریدونکنار حضور دو تیم در بالاترین سطح رقابت‌های کشور بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: دانش فریدونکنار در رده نوجوانان در لیگ برتر و در رده سنی جوانان در رقابت‌های دسته اول کشور به مصاف حریفان خود می‌رود.
رئیس هیئت مدیره باشگاه دانش فریدونکنار افزود: ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان، تراکتورسازی و شهرداری تبریز، فولاد خوزستان، صبای قم و تیم‌های بسیار قدرتمندی از خراسان و تهران از رقبای اصلی دانش در این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.
اختیاری با اشاره به اینکه دانش در امر پرورش بازیکن نیز بسیار موفق بوده است و به این موضوع افتخار می‌کند، اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی دانش فریدونکنار تاکنون ۱۷ بازیکن را به تیم‌های رده‌های مختلف ملی معرفی کرده است و در سال جاری نیز دو بازیکن این تیم با ذوب‌آهن اصفهان، دو بازیکن با سایپا تهران و دو بازیکن نیز با خونه به خونه مازندران قرار داد بستند.
اختیاری با تاکید بر اینکه جوانان از سرمایه‌های اصلی این کشور هستند، خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم برای این جوانان برنامه‌ریزی درست و صحیحی داشته باشیم در آینده با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شویم.
وی با بیان اینکه مسئولان در این شهرستان باید به این تیم‌ها توجه بیشتری داشته باشند، گفت: زمانی که این تیم‌ها در کشور حاضر می‌شوند و افتخار آفرینی می‌کنند نام فریدونکنار می‌درخشد و این بسیار ارزشمند است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه دانش فریدونکنار در پایان تاکید کرد: مسئولان وارد میدان شوند و از لحاظ مادی و معنوی تیم‌های ورزشی فریدونکنار به ویژه باشگاه دانش که سال‌ها در رده اول رقابت‌های کشوری افتخارآفرینی می‌کند را همراهی و یاری کنند تا در ادامه با افتخارآفرینی موجب پرآوازه شدن نام این شهرستان شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا