رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار:

شنبه؛ آغاز رقابت‌های فوتبال امیدهای مناطق کشور در لرستان/ فرابرتر در یک قدمی صعود

بصیر، غلامحسین صانعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: مرحله پایانی مسابقه‌های مناطق رده سنی امید از ۱۷ اردیبهشت امسال با حضور تیم‌های ملی و حفاری اهواز، علوم پزشکی کرمان، پارس جنوبی، لنجان اصفهان، سرخ پوشان خرم‌آباد، فرابرتر فریدونکنار، آذر مغان اردبیل و آرامش توس مشهد به میزبانی تیم های سرخپوشان خرم‌آباد و ملی حفاری اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت فوبتال فریدونکنار در رده پایه بسیار مناسب است، گفت: صعود تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار در رده اميدها براى نخستین بار در تاريخ فوتبال این شهرستان به دست آمد که نشان از برنامه‌ریزی‌های دقیق این حوزه دارد.

صانعی خاطرنشان کرد: فرابرتر فریدونکنار تنها نماينده مازندران در ليگ مناطق به مرحله پایانی این رقابت‌ها صعود کرد که در خرم‌آباد لرستان به مصاف حریفان خود می‌رود.

رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار با اشاره به اینکه این موفقیت نشان از اهمیت و توجه ویژه هیئت فوتبال فریدونکنار به رده پایه دارد، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که مدیریت و کادر باشگاه انجام می‌دهند فرابرتر فریدونکنار از میان ۴۵ تیم شرکت کننده بتواند به لیگ دسته اول امیدهای کشور صعود کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا