عکس/ فوتبالیستی که رکورد اوسین بولت را شکست

بصیر،یکی از بازیکنان تیم فوتبال آرسنال توانسته است مسافت ۴۰ متر را در زمانی کمتر از اوسین بولت، قهرمان جاماییکایی دوی ۱۰۰ متر المپیک و رقابت‌های جهانی که لقب سریعترین مرد دنیا را هم یدک می‌کشد، بپیماید.

آرسنال از حیث در اختیار داشتن بازیکنان پرسرعت مشکلی ندارد که از جمله آنها می‌توان به الکسی سانچس، دنی ولبک، الکس اوکسلید چمبرلین و … اشاره کرد اما در میان همه آنها یکی هست که حتی توانسته زمانی سریعتر از رکورد اوسین بولت را به ثبت برساند و او کسی نیست جز هکتور بلرین.

بازیکنی که رکورد قهرمان المپیک را شکست

این بازیکن اسپانیایی ۲۰ ساله توانسته مسافت ۴۰ متر را در مدت زمانی که تا به حال سابقه نداشته است، بپیماید. تیری آنری، ستاره پیشین آرسنال پیش از این توانسته بود این مسافت را در مدت زمان ۴،۸۲ ثانیه بپیماید که این رکورد بعدها توسط هم‌تیمی انگلیسی‌اش، تئو والکات شکسته شد. رکوردی که ولکات به ثبت رساند تقریباً شکست‌‌ناپذیر به نظر می‌رسید اما بلرین توانسته است این رکورد را یک صدم ثانیه ارتقا دهد و آن را به ۴،۴۲ ثانیه برساند. دفاع راست ۲۰ ساله آرسنال اما چگونه حتی توانسته است رکورد اوسین بولت را هم بشکند؟

سال ۲۰۰۹ زمانی که بولت مسافت ۱۰۰ متر را در زمان ۹،۵۹ ثانیه پیمود، او ۴۰ متر نخست را در مدت زمان ۴،۶۴ ثانیه طی کرد و این بدان معناست که بلرین در این مسافت می‌تواند از نظر سرعت با بولت رقابت کند و حتی از او پیش بیفتد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا