رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم:

در دنیای کنونی بلوک غرب و شرق به دو قطبی اسلام و غرب تبدیل شد

 بصیر ،حجت الاسلام سید محمد مهدی میرباقری دربیست وهشتمین یادواره شهید حاج حسین بصیر و گرامیداشت یاد ۳۵۰ شهید شهرستان فریدونکنار و اربعین شهید مسلم رسولی‌کناری شهید غواص لشکر ۲۵ کربلا،با اشاره به اهداف والای شهدا خاطر نشان کرد:شهدابا خدا معامله کردند و‌توانستند برای همیشه جاودان بمانند.
وی با بیان اینکه ما باید به پیروی از شهدا سعی درمعامله با خدا باشیم افزود؛ با تبعیت از ولایت فقیه و اخلاص میتوان در راه خدا گام برداشت و زمینه ظهور امام زمان(عج)را آماده کرد.
استاد حوزه ودانشگاه با بیان اینکه از زمانی که انقلاب اسلامی پدید آمد جهان به دو قطبی غرب و اسلام در آمد بیان کردهمیشه نظام غرب برای براندازی اسلام تمام تلاش خود را کرده است.
وی روبرو شدن شش کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران را نشانه عزت ایران دانست.
رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم با بیان اینکه غربیها دو قرائت را برای جهان اسلام تعریف کردند افزود قرائت خشونت یا سازش کارانه از طرف غرب و آمریکا برای بد نشان دادن چهره اسلام تعریف شده است.
میرباقری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که لحظه‌ای از جنگ پشیمان نیستیم و مزار شهدا تا قیامت پناهگاهی برای عارفان و عاشقان است، عنوان کرد: امروزه باید بیشتر از دیگر زمان‌ها مراقب خودمان باشیم و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید با آگاهی کامل در جهت پیشرفت و آبادانی کشور گام برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا