فرماندار فریدونکنار:

خوداتکایی و استقلال ره‌آورد دفاع مقدس بود

بصیر، مهرداد ابراهیمی در دیدار با پاسداران فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بازخوانی روزهای مقاومت و پیروزی است.

وی تصریح کرد: پاسداران در صحنه‌های مختلف این نظام درخشیدند و در بیسج توده‌ها نیز نقش موثری داشتند.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه این جنگ برای ایران ره‌آوردهای زیادی داشت، خاطرنشان کرد: خودباوری، خوداتکایی و استقلال از موهبت‌های این جنگ ۸ ساله بوده است.

ابراهیمی گفت: امروزه در انواع مسائل علمی، تسلیحاتی، فرهنگی، سازندگی، پزشکی و مهندسی سرآمد شده‌ایم و این از برکات دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه باید بدون منت و با کمال تواضع در این شهرستان به فعالیت می‌پردازیم، خاطرنشان کرد: محاصره اقتصادی و جنگ روانی بر ما تحمیل شده است و باید با تمام توان فعالیت کنیم تا عقب ماندگی‌ها جبران شود.

فرماندار فریدونکنار افزود: در زمانی قرار داریم که کسی نباید جزیره‌ای و تنها فعالیت کند و اگر نقش خود را به درستی ایفا کنیم و امیال دنیوی را کنار بگذاریم به جایی می‌رسیم که برخی از کشورها پس از جنگ جهانی دوم به آن رسیده‌اند.

ابراهیمی تاکید کرد: باید وحدت خود را افزایش دهیم و زیر نظر رهبری حرکت کنیم تا به معنای واقعی ام‌القرای جهان اسلام باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش فرمانده‌هان دفاع مقدس در فریدونکنار خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس رزمایش آبی و خاکی را نیز در روستای ازباران برگزار می‌کنیم.

فرماندار فریدونکنار همچنین با بیان اینکه دولت نیاز به کمک دارد و وام‌های اقتصاد مقاومتی سپاه بسیار راه‌گشا بوده است، اظهار کرد: این شهر به کارهای فرهنگی و ورزشی نیاز دارد و نسبت به سایر شهرهای استان در این زمینه در فقر به سر می‌بریم.

وی در پایان گفت: دو قطعه زمین را نیز برای سپاه فراهم می‌کنیم تا دو مجموعه ورزشی در فریدونکنار احداث شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا