واکنش تارتار به جریمه ۱۰ درصدی صبایی‌ها

بصیر،مهدی تارتار در خصوص جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی صبا که به علت شکست ۳ بر صفر این تیم مقابل سایپا صورت گرفت،‌اظهار داشت: من در این موضوع هیچ حرفی ندارم. هیأت مدیره تصمیم گرفتند و نظر آنها بوده است.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان از این موضوع معترض نیستند زیرا عملکرد صبا در دیدار با سایپا خوب بوده، گفت: مطمئنا در بازی‌های بعدی با نتایج خوبی که کسب کنیم می‌توانیم این جریمه را جبران کنیم و هیأت مدیره نیز آن را ببخشد. اگر نتایج خوب بگیریم مشکلی پیش نمی‌آید. ما به دنبال جبران این شکست خواهیم بود. عملکرد بازیکنان و کیفیت بازی بالا بود و ما هم کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی صبا تصریح کرد: چون کسی بازی را ندید فکر می‌کنند شکست ۳ بر صفر یعنی اینکه بازی یکطرفه بوده اما باید بگویم که از این بابت من نگرانی ندارم. زیرا ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی مسلط بودیم و می‌توانستیم ۲ بر صفر پیش بیفتیم. در هر صورت باید ضعف‌ها را برطرف کنیم تا در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

تارتار در مورد اینکه آیا صبا به علت قضاوت داور اعتراضی انجام داده یا خیر،‌تصریح کرد:‌من هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام اما دروازه‌بان ما می‌گفت که فقط توپ را زده است. اگر این مسئله برای ما محرز شود که داور اشتباه کرده است قطعا اعتراض خواهیم کرد.

وی در مورد دیدار هفته آینده مقابل پیکان که روز جمعه ۲۸ فروردین ماه برگزار خواهد شد و سرمربی خودروسازان صمد مرفاوی است که در نیم‌فصل اول در صبا حضور داشته، یادآور شد: به هر حال این بازی دیدار خانگی ماست و باید ۳ امتیاز آن را کسب کنیم تا بتوانیم در جدول صعود کنیم. طبیعتا مرفاوی و کادر فنی پیکان شناخت کاملی از بازیکنان صبا دارند. اما با توجه به اینکه در نیم‌فصل دوم قرار داریم ما هم بازیکنان پیکان را به خوبی می‌شناسیم و امیدوارم در هر صورت بازی خوبی برگزار شود و بتوانیم ۳ امتیاز را از آن خود کنیم./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا